419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

GS 850, hjulmontering GS 850, hjulmontering

Har en GS 850 med kardan der volder mig problemer. Har afmonteret baghjulet for at skifte bremseskive og det var uden de helt store problemer af få hjulet af. Spacer sad dog stramt. Nu hvor jeg skal montere det hele igen er det som om at det "rider" lidt på midten. Dvs af nav ikke kan skubbes nok sammen og der er ca 5 mm plads til en spacer der er 20 mm. Er der nogen der har nogen erfaring med hvad jeg kan gør ? Ser frem til gode råd. MBH Kristian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS 850, hjulmontering
  • #1   6. aug 2014 Hvad siger din manual ang operationen?

Billeder vil helt sikkert øge muligheden for hjælp til fejlsøgningen.

• #2   6. aug 2014 Mine manualer siger intet ud over det jeg gør i forvejen. Alt vender som det skal. Billede er desværre ikke muligt pt. Men det er som den rider over midten når jeg montere hjulet. Altså at den ikke går helt i hak. Kan ikke se hvor mit problem ligger

• #3   6. aug 2014 Jeg kan se i min krystalkugle at der er kommet en killing i klemme derinde......

Billeder er et must ellers er det lidt svært at hjælpe...

• #4   6. aug 2014 Hmm, nu er det ikke gs jeg har prøvet på men intruder vs, men lidt det samme, nemt at få af, og sindsyg irreterede at få på, jeg prøvede lidt hvor hjulet hang frit og lidt det lige rørte jorden, og spændte det sammen da jeg vidste det var korrekt samlet, og løsnede det hele igen, så var der lige plads til min 3mm spacer, ved ikke om du kan bruge det til noget,,,,,tålmodighed / tålmodighed og kontrolleret vold, når tålmodigheden er ved at slippe op og god tid......

Kommentér på:
GS 850, hjulmontering

Annonce