{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Hårdt {{forumTopicSubject}}

I dag stod jeg op og var NOGENLUNDE frisk:P

Jeg gjorde mig klar startede maskinen og begyndte at trille afsted med sidste dag på arbejdet og så ellers en weekend med godt vejr og masse køre ture i tankerne:D

Da jeg når ca 3 Km væk hjemme fra begynder min honda og hakke og dør så stille hen... jeg tænker: Okey så kunne jeg ikke nå hen til tanken hvor jeg ville have tanket på vej på arbejde.

Jeg knaller den på reserve tanken og prøver igen og igen og igen og ingeninge stadig uden held, Jeg bider i det sure æble og begynder at skubbe hjem af MEN jeg vil tag en smut vej den går godt nok opp af en meget stejl bakke det meste af vejen og så lidt små af slagsen i mit bolig område, meeen det sku jeg nok ku klare ( DER tog jeg meget fejl) Måtte stoppe op 100 gange for at slappe af fik det meget hurtigt meget dårligt og ville øsnke jeg var blevet hjemme, efter et godt stykke tid fik jeg den hjem fik lige nogle vabler med i købet smiley

så er jeg inde og gå i bad og slappe af i 1½ time max hvor efter jeg går ud og starter igen UDEN problemer

hvad sker der for min cykel??? jeg tør jo næsten ikke at begive mig ud og køre nu hvis den går i stå igen var hårdt og skubbe den hjem sidst med taske på ryggen osv har ikke lyst til at prøve det igen fra måske længere væk??

Kan kan det være noget fugt eller lign måske??

Undskyld den lange intro men ville lige lade jer vide hvor hårdt jeg havde det smiley

men hey fik jo så en fri dag fra arb i stedet:P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårdt
  • #1   22. sep 2006 Når den nu ikke kan/vil starte.
    Så prøv lige at åbne tanklåget, og hør det lyder som om der er vacum!!

• #2   22. sep 2006 Det vil jeg da lige prøve hehe men nu vil den godt starte det næsten det værste hvis det er en periodisk vejl

• #3   22. sep 2006 fejl skulle der stå smiley
    Har godkendt michael smiley

• #4   22. sep 2006 hey ...

nu ved jeg godt at vores mc ikke er de samme ...meeeen...har lige døjet med nøjagtig det samme på min GS500....den kører fint og dør så ud...kan så starte den bagefter igen efter ca 20 min uden problemer...det var selve benzinhanen det var i vejen med...når den gjorde det skulle man bare sætte den op på pri...så kører benzinen jo direkte ned i karburatorene uden om vacuum systemet...

M.V.H

• #5   22. sep 2006 Dannie, jeg kan ikke læse ud fra dit svar om du har prøvet at høre efter vaccum..

Jeg har prøvet fuldstændigt det samme på min Honda, og der var lige præcist problem med Vaccum..

Jeg havde haft tanken af, og da jeg havde sat den på igen var luftslangen kommet i klemme, det gjorde at når jeg kørte, så gik den pludselig ud uden grund, men efter at jeg havde åbnet tank dækslet kunne den starte uden problemer og køre lige indtil der var kommet for stort tryk i tanken igen, så gik den bare ud....

Du har sikker ikke haft tanken af, men hvis der er problemer med luft slangen, der er skidt i ventilen i tanken eller noget, vil motorcyklen gå ud, som om der ingen benzin er på...

• #6   22. sep 2006 havde også problemet med min da den kørte tør.. men den skulle bare lige stå lidt ind til der var kommet benzin i kaburatorerne igen.. så startede jeg og kørte videre... hader at skubbe.. føler med dig.. men man skal jo have ½ times motion om dagen.. :o)

• #8   22. sep 2006 Hey alle sammen...

Nu har jeg lige været ude og køre en tur på 30 km ca, og uden problemmer...

var i også ude for det at i kunne køre ture uden den skabte sig..??

hehe lyder til jeg ikke er den eneste der har været ude og skubbe lidt smiley
    den der vakum ventil hvor sidder den?

Og peter hvis jeg bruger din løsning skal man så ikke blænde nogle slanger af?
    og vil tank hanen stadig fungere med normal og reserve tank?

hehe er nemlig ikke helt med p hvordan den fungere men kan se på jeres svar at det så har noget med noget vakum og gøre?

Men indtil videre hvertfald tak for svarne fra jer alle smiley

• #10   22. sep 2006 jeg havde lidt det samme for et par dage siden. og er kommet frem til at det var fugt. jeg var lige ved at løbe tør og den ville ikke trække rigtigt. den dør ud. jeg tænker øh bøø... sætter den over på reserve men den vil ikke opføre sig rigtigt der heller. så går der 1 min hvor den kører skod og ikke trækker og så pludselig hiver den der ud af. tro der var kommet kondens i tanken. og da det først var kommet i karburatoren ja så driller det lidt. hjalp da jeg skiftede over på reserve så tager den jo benzen længere nede i tanken og vandet lægger sig jo ovenpå benzen (i hvert fald i følge min teori) har smidt lidt anti freeze i og har ikke haft problem siden.

• #11   22. sep 2006 Jonas

Jeg tror du har haf i den lange ende, bortset fra at benzinen ligge øverst. Når din hane står på normal, tapper du et stykke oppe i tanken, og når så benzinstanden går under og du stiller på reserve, så suger den fra bunden og tager evt vand med.

Læg mærke til, hvordan alle disse problemer beskrives nu, hvor luften er fugtig og kold om natten.

en halv liter sprit ved hver eller hver anden tank benzin, klarer det

Kommentér på:
Hårdt

Annonce