{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

FZR1000 Kobling {{forumTopicSubject}}

Så er jeg endelig blevet en lidt klogere mand.
Har haft problemer med mislyd fra min motor/gearkasse og tog skridtet med hjælp fra Sebastian G. om at prøve at lokalisere fejlen. Vi blev enige om at lyden kom fra koblingen og jeg pillede så som det første koblingsdækslet af.
AV!
Der lå min kobling. Tjah, koblingsplader deslige i stumper og stykker. Hvad værre var at koblingshuset også er kværnet.
Jeg tappede selvfølgelig olien af motoren og har ikke fundet spåner eller andet deri. Har dog tænkt mig at skylle motoren ud med hvad jeg end kan gøre det med. Ideer?
Jeg skal have bundkar af. Renset alt, ny kobling og koblingshus.
Dejligt med lidt afklaring. OG at det ikke var min motor der var helt stået af... Pyha.
Er jeg den eneste der har prøvet det her? Nogen ideer om hvad et koblingshus/skål koster?
Links, råd, erfaringer modtages med kyshånd.
Kan I have det godt og happy trucking!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FZR1000 Kobling
  • #1   24. sep 2006 Hjæææælp!

    Jeg har fundet det jeg skal bruge på EBAY.
    Ved ikke om Yamaha/KS motor vil hjælpe derfor spørger jeg jer!
    Er der forskel på koblingen på Genesis som min er, OG de nyere FZR1000 såsom 3LE osv???
    Hvis der ikke er, så kører jeg inden for få dage! Fuck det er lækkert!!!


  • #2   25. sep 2006 Det er fint nok med kobling og evt. forskellige varenumre.
    Jeg prøver blot at finde ud af om koblingshus/skål og simpelthen HELE koblingen fra en nyere kan sættes på en Genesis fra en EXUP. Det kræver at jeg kan nappe det store hus med tandhjul ind til motoren fra en EXUP og smide det på min. Så er jeg nemlig rullende. smiley


Kommentér på:
FZR1000 Kobling

Annonce