977 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Claus L
Claus L
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235

3 gule ledninger + Haynes Gpz 1100 UT. 3 gule ledninger + Haynes Gpz 1100 UT.

Efter jeg lige har skiftet motoren på min Kawasaki Gpz 1100 Unitrack fra 1983 og er igang med at samle bla.ledninger, er jeg blevet i tvivl om de 3 ledningsstumper som stritter bagud bag det venstre motordæksel ( CDI tændingen ).. Skal de bare føres videre i ledningsnettet i en uvilkårlig rækkefølge, eller skal jeg passe på hvordan jeg splejser dem.. ? Umiddelbart skulle man jo tro at det var ligegyldigt hvordan jeg forbinder dem, da ingen af dem har stribe på.. ? Jeg mener den ene går overe på højre side af cyklen, og at de 2 sidste antageligt går op i boksen..

Nu havde det jo været godt med en Haynesbog, men jeg syntes ikke jeg kan finde nogen her på nettet.. Jeg mener dog der skulle være udgivet en, men der skulle være et eller andet specielt når det er til en Gpz'er.. ?

Jeg håber der en/eller nogen af jer der kan hjælpe, så jeg kan komme videre med mit projekt..

Venlig hilsen Claus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 gule ledninger + Haynes Gpz 1100 UT.
  • #1   22. okt 2006 Haha! Har nøjagtig samme problem efter et motorskift i min KAWA VN1500. Aner ikke hvordan de ellers friske japanere kan være så dumme i dette tilfælde. Aner ikke hvordan den skal samles.

• #2   22. okt 2006 Hvis det er det venstre dæksel (når du sidder på mc'en) er det generatoren og så er det ligegyldigt hvordan du kobler dem da det jo er vekselstrøm der kommer i dem. Det kunne godt lyde som om ledningerne "bare" er blevet klippet du kunne jo montere dæksel og der med generatoren fra din gamle motor så har du jo forhåbentlig det org. stik til dit ledningsnet istedet for nogle samlinger der med tiden vil komme til at volde dig problemer.

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

#3   22. okt 2006 Tak for svarene Hekto og Helle T.. : )

Jo, det er fra generatoren.. Der er dog fusket med ledningerne på den anden motor også, hvor der var monteret kronmuffer, så det må jeg lige se om jeg ikke kan gøre bedre..

Jeg har modtaget mail fra Henrik : http://www.hleng-it.dk/index.html , om at der kun findes origianal manual på Z 1000 J, hvorefter man skal købe et tillæg for Gpz 1100 Unitracken, for at stå med en komplet manuel.. Ak ak.. : /

Endnu en gang tak for jeres uvurderelige hjælp.. ! : )

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

#4   22. okt 2006 Jeg mener ikke der går en op forbi lyskontakten.. Den ene cykel er fra Tyskland og de er ens også mht. montering i kronmuffer..Det der undrede mig lidt var at der var 3 ens gule ledninger, ellers er det jo til at se sig ud af, hvis der ikke er for mange modificeringer med strømtyve og andet skidt..

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 2 Emner: 15 Svar: 62
    #5   23. okt 2006 Hej Claus
    Claymer har en bog der også dækker gpz 1100 unitrack
    kan købes ved hofberg.dk skriv m451 i søgefeltet

Kommentér på:
3 gule ledninger + Haynes Gpz 1100 UT.

Annonce