3 gule ledninger + Haynes Gpz 1100 UT. 3 gule ledninger + Haynes Gpz 1100 UT.
Efter jeg lige har skiftet motoren på min Kawasaki Gpz 1100 Unitrack fra 1983 og er igang med at samle bla.ledninger, er jeg blevet i tvivl om de 3 ledningsstumper som stritter bagud bag det venstre motordæksel ( CDI tændingen ).. Skal de bare føres videre i ledningsnettet i en uvilkårlig rækkefølge, eller skal jeg passe på hvordan jeg splejser dem.. ? Umiddelbart skulle man jo tro at det var ligegyldigt hvordan jeg forbinder dem, da ingen af dem har stribe på.. ? Jeg mener den ene går overe på højre side af cyklen, og at de 2 sidste antageligt går op i boksen..
Nu havde det jo været godt med en Haynesbog, men jeg syntes ikke jeg kan finde nogen her på nettet.. Jeg mener dog der skulle være udgivet en, men der skulle være et eller andet specielt når det er til en Gpz'er.. ?
Jeg håber der en/eller nogen af jer der kan hjælpe, så jeg kan komme videre med mit projekt..
Venlig hilsen Claus
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 25 MC-er: 13 Emner: 51 Svar: 588
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 1
aug 2006
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
Jo, det er fra generatoren.. Der er dog fusket med ledningerne på den anden motor også, hvor der var monteret kronmuffer, så det må jeg lige se om jeg ikke kan gøre bedre..
Jeg har modtaget mail fra Henrik : http://www.hleng-it.dk/index.html , om at der kun findes origianal manual på Z 1000 J, hvorefter man skal købe et tillæg for Gpz 1100 Unitracken, for at stå med en komplet manuel.. Ak ak.. : /
Endnu en gang tak for jeres uvurderelige hjælp.. ! : )
aug 2006
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
jul 2005
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 62
Claymer har en bog der også dækker gpz 1100 unitrack
kan købes ved hofberg.dk skriv m451 i søgefeltet
3 gule ledninger + Haynes Gpz 1100 UT.