884 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

motor problemer triumph t120r motor problemer triumph t120r

Hej allesammen.
Jeg har en Triumph t120r fra '63 med morgo Kit på. Jeg har elektronisk tæning på og fået renoveret karburatorene, der er dog åbne tragte på som luftindtag.
Mit problem er, at motor hugger i mellem området og ved lav fart i højt gear.
Den starter fint og trækker rigtig fint når den får noget gas.
På forhånd tak.
Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor problemer triumph t120r
  • #2   7. maj 2016 Ja den skyder når jeg slipper gassen. Det med tænkningen, ved jeg ikke. Men kan prøve at finde ud af det..
    tak
    Jesper

• #3   8. maj 2016 Vil tro den får lidt for fed blanding, prøv og giv nålen en hak ned af og så ellers synkronisere kaburator og juster luftskruen.

• #5   8. maj 2016 Nix - tænkte nok jeg skulle få hug. Men min Triumph gjorde det ca det samme, og der gjorde jeg det ovennævnte, og nu kører den uden huggen og skyden ved deceleration. Måske det bare var held.

• #6   8. maj 2016 Hvis den skyder når man giver gas og slipper hurtigt - er det for mager blanding.
    Det opleves ofte både som en skyden tilbage i karburator og en smælden i udstødning. Det der sker er at en udmagring af gasblandingen gør forbrændingen er så langsom så denne ikke er afsluttet når indsugningventillen åbner igen.Høres som et smæld i karburator.Prøv eventuelt at aflæse tændrørs billede. Hvis det er meget lys tyder det på mager blanding. Prøv at hæve nål i gasspjæld
    Har selv været ejer af en Tiger 100. Godt nok mange år siden

Kommentér på:
motor problemer triumph t120r

Annonce