3.298 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Yamaha TDR 125 (1994) Repair Manual Yamaha TDR 125 (1994) Repair Manual

Hejsa...

Jeg har lige anskaffet mig en Yamaha TDR 125 fra 1994, og har desperat let efter en Service Manual / Værkstedshåndbog, til denne model, på nettet... Jeg har ikke kunne finde en...

Er der nogle af jer der ved, hvor man kan anskaffe sig sådan en manual?

Mvh Søren W.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha TDR 125 (1994) Repair Manual
  • #2   8. jan 2007 Hvis det er en 3SH, altså modellen med min, med to runde gule forlygter, og trådeger fælge. Så er der ikke lavet nogen direkte til den model. Dog kan du på nettet, finde en som dækker tzr/dt125r, de bruger samme motor. Dog findes også et indscannet reservedelskatalog, med eksplorderede tegninger, specifikt for 3SH. Desuden kan du løbe ind i noget bøvl ved syn, da de ikke kan slå 3SH op, men kun 4GW. Og denne køre vist med mindre, men tykkere skiver. Jeg havde fandens til bøvl, med at overbevise manden om at min skive holdt mål !!

Skriv gerne hvis du skulle have flere spørgmål smiley

• #3   8. jan 2007 Hej Rasmus...

Tak for hjælpen... Rart at se en, men den samme MC som mig selv. Og et fint eksemplar er det da...

Jeg har jo sat gang i et lille vinterprojekt, som primært indebærer lidt renovering og lidt maleri... Og så skulle jeg gerne kunne få nogle billeder af dyret herind, så jeg kan være med i løjerne...

Surt med den værkstedshåndbog, men det er der jo ikke noget at gøre ved... Min er rigtig nok en 3SH, som din egen, og tilmed oggså fra 1994.

Det kan nemt tænkes at jeg vil benytte muligheden for at spørger dig til råds, hvis jeg får brug for lidt hjælp engang... Har du nogle gode links, til hjemmesider som handler om TDR'en? Og ved du hvor man kan hente oplysninger om den henne? Hvis man da kan det...

På forhånd tak... håber vi snakkes ved...

Mvh Søren W.

• #4   9. jan 2007 smid din mail, så skal jeg sende lidt til dig.

• #5   9. jan 2007 Hej Rasmus...

Det lyder sku godt... Tak for det.

Min mail er:

sorenmisserwinterberg@hotmail.com

Mvh Søren W.

• #6   18. sep 2011 Jeg har lige købt en tdr 125 94 3SH. Der er en original manual med, den er bare på Italiensk. Jeg er så småt gået igang med at oversætte den.

• Martin V
    Martin V Tilmeldt:
    mar 2024

Følger: 12 Svar: 1
    #7   21. mar 2024 Dennis
    Fik du nogensinde oversat den manual?
    Mvh. Martin

Kommentér på:
Yamaha TDR 125 (1994) Repair Manual

Annonce