{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

Honda Vlx 600 1993 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Honda Vlx 600/ Vt600 shadow fra 1993.

Den har fået lavet friudblæsning i udstødningen, og så er den ved at blive kørt ind på Rullefelt med nye dyser!

Meeeen den går perfekt fra 0-80 kmt, der for den, den helt rigtigt blanding og køre jævnt, men fra 80-og op får den får meget benzin og køre ujævnt.

Nogen der har en ide til hvad der er galt ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Vlx 600 1993
  • #2   25. maj 2016 Den er ved at blive kørt ind med skift af dyser, men det virker stadigvæk ikke optimalt! Den køre ikke godt over 80 kmt. Og der er kommet helt nyt org. Luftfilter på?

  • #4   25. maj 2016 Den er stadigvæk på værkstedet, og han prøver sig stadigvæk frem, det er en standart luftfilter..
    Men er det ikke mærkeligt, at den går perfekt fra 0-80 og derefter får den for meget benzin..

    Jeg kender ikke farven på rør og røg, da den stadigvæk er på værkstedet.


  • #6   25. maj 2016 Det er nok bedst at få den fjernet fra det "værksted" inden de ødelægger mere smiley
    Hvis de er så "dygtige" som du beskriver, med et rullefelt, er den da helt gal! Man kan da købe et "jetkit" eller lignende og så lege med det derhjemme. Hent den hjem, og betal ikke fem flade for den slags fusk !!!


  • #7   26. maj 2016 Det virker til han har helt styr på det!
    Og evt, det kunne være membran det er galt med??


  • #8   27. maj 2016 Den får måske falsk luft, det kan drille af helvedes til..

    Er alle studser tætte i indsugning og indsugningstudser?

    Hvis den er original med luftfilter og dyserne er de originale (ikke jetkit) så skal du få den til at virke..


  • #9   27. maj 2016 Ved du med sikkerhed, at den går for fed? Eller er det bare et gæt

  • #10   27. maj 2016 Rullefelt siger den får for fed ved højeomdrejninger..

    Men, vi han har fundet frem til at at hullet ved nålen er oval, så der er vidst list galt.


  • #11   27. maj 2016 Ja okay - få en frisk original nål og dyse i. Tjek at vacum membranen er i orden

Kommentér på:
Honda Vlx 600 1993

Annonce