364 visninger
|
Oprettet:
Honda Vlx 600 1993 {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en Honda Vlx 600/ Vt600 shadow fra 1993.
Den har fået lavet friudblæsning i udstødningen, og så er den ved at blive kørt ind på Rullefelt med nye dyser!
Meeeen den går perfekt fra 0-80 kmt, der for den, den helt rigtigt blanding og køre jævnt, men fra 80-og op får den får meget benzin og køre ujævnt.
Nogen der har en ide til hvad der er galt ?
sep 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 4
sep 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 4
Men er det ikke mærkeligt, at den går perfekt fra 0-80 og derefter får den for meget benzin..
Jeg kender ikke farven på rør og røg, da den stadigvæk er på værkstedet.
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.949
Hvis de er så "dygtige" som du beskriver, med et rullefelt, er den da helt gal! Man kan da købe et "jetkit" eller lignende og så lege med det derhjemme. Hent den hjem, og betal ikke fem flade for den slags fusk !!!
sep 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 4
Og evt, det kunne være membran det er galt med??
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.572
Er alle studser tætte i indsugning og indsugningstudser?
Hvis den er original med luftfilter og dyserne er de originale (ikke jetkit) så skal du få den til at virke..
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.572
sep 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 4
Men, vi han har fundet frem til at at hullet ved nålen er oval, så der er vidst list galt.
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.572
Honda Vlx 600 1993