380 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Modificering af DEVIL Carbon Modificering af DEVIL Carbon
Er faktisk rigtig glad for mine næsten ny carbon , men vil gerne havde mere lyd i ,dog lavet på sådanne en måde at man efterfølgende kan montere DB-killer ...Potterne er for Road Use og er derfor ikke af den åbne type. Hvad gør man.?Nogle gode foreslag søges.;-)
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
derefter samles igen med nye nitter ...
PS jo hårdere lyddæmpningsmaterialet indeni presses sammen jo mere lyd og omvendt jo mindre/intet materiale = mere støj
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
Synes det ville være synd at begynde at rode med dine potter. Den type potter har typisk 3 kamre indeni hvis formål er at bremse lyden. For at åbne dem mere kan man (klyt-metoden): bore et hul gennem et af kamrene. Eller som Kristian siger: åbne dem helt og skifte indmaden til racing.
Det vil blive smådyrt, og du har haft en masse arbejde ud af det.
Jeg går næsten ud fra du er Stefans ven, 2 der søger mere lyd i Devil potter til deres Hayabusa indenfor 2 dage er snart for præcist til at være et tilfælde.... Jeg vil råde dig til enten at være godt tilfreds med dine Devil, det er synd at begyhnde at rode med dem. Ellers har jeg jo som sagt muligheden for at skaffe dem i racing til 4200...
MvH - Allan
jan 2005
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
Det burde max tage en times tid + evt transporttid.
dec 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27
Hvor længe har du haft dine carbon potter?
Jeg har selv den samme type fra devil på min nye GSX600F og jeg fik DB-målt min til 121,5 db, da var ny....
men efter kørsel her i sommer er den begyndt at larme lidt mere.....det skyldes at isoleringen er blevet "brandt til" og nu har nået sin rette effekt....! hehe
mvh. Dennis
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 492
Dennis P... Mine potter larmer ikke 121db.Jeg tror ik de siger meget mere end et par orginale.De har nu kørt 7000km..
Allan R... Nej jeg kender ik Stefan, hvem er det?
jan 2005
Stefan er en jeg kender herindefra, og vi havde snakket om en af hans venner der har samme 'problem' som dig. Og jeg havde lovet at skaffe ham racingpotter istedet til en god pris. Troede det var dig han havde snakket om da du så dukker op 2 dage efter med samme problem..
MvH - Allan
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 492
Modificering af DEVIL Carbon