525 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
tændrør tændrør
har store problemer med at starte den slår lige igang 3 sek og dør igen.
har hørt at ngk rør ikke må druknes ved ikke om det passer. det er forresten på rd 350ern er det ligegyldigt med rækkefølgen på tændrøerne på sådan en motor.
synes jeg har været alt igennem med elektronikken. det ser ud til at den ikke laver gnist hver gang jeg prøver at starte kan det skyldes at motoren har været druknet.
hilsen renè c den snart meget desperate
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Kan være de er for kolde, - i denne kolde vinter tid!
Prøvede det engang på min gamle puch monza m. tun, den kørte m. b6hs mener jeg standard, og jeg kørte jo m. et b9hs pga tuning, - men om vinteren døjede den med at være svær at slå liv i og gik ustabilt... indtil jeg så købte et b7hs og satte i så kørte den bare problemfrit...
Håber du finder en løsning... prøv evt. også at give den noget karb alkohol... (kunne jo være der var kondens i dine karb.)
mvh Offslow
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.299
Der er lidt gode tips og tricks
Hygge
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 33 Svar: 158
En RS350 er en potent og omdrejningsvillig maskine der skal køre med lidt kolde tændrør. Vil tro den skal køre med 8'ere!
Men pas på hvis du sætter for varme tændrør i får dine stempler sikkert nogle fine huller i toppen!
Altså nu du snakker om rækkefølgen, så er det jo ikke ligemeget hvilke tændkabler der går på hvilke cylindere!
tændrør