768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tandhjul med ekstra tænder? Tandhjul med ekstra tænder?

Jeg skal bruge et tandhjul til en CBR600F3 ´96 (530) med 50 tænder til mit projekt. Desværre er standard ca.43tænder, så jeg kunne godt bruge et tip til hvor jeg skal lede efter sådan en fætter!?

Desuden skal jeg have lavet offset på forreste tandhjul, og kunne også godt bruge et tip til, hvor jeg skal få det ordnet. Jeg har 100% styr på hvordan det skal laves, men da der skal noget metalbearbejdning og svejsning til, kan jeg desværre ikke gøre det selv. Nogle anbefalelsesværdige steder (gerne KBH)??

På forhånd tak
Studen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandhjul med ekstra tænder?
  • #1   13. mar 2005 hvis du mener et forsat fortanhjul ??? må du ikke prøve med at få svejse det, jeg ved ikke om der kan få´s et der vil passe på en cbr men ellers søg på en tanhjuls fabrik der er evt en i ikast ved herning.Bagtanhjul det man evt kan er at finde en maskin-fabrik hvor de har et centerings værktøj hvor de så fører hullerne fra det originale over på den md de 50 tænder,

• #2   13. mar 2005 Re tandhjul

Tag op til Lydmuren og bestil et "skræddersyet" i alu.

Bo

• #3   13. mar 2005 ellers har jeg et nyt 44t hjul til at ligge

Ronni

• #4   13. mar 2005 TMP I Nyk.Mors
    Det er Aprilia importøren, de laver skræddersyede tandhjul til alle modeller.

• #5   13. mar 2005 Tak for alle jeres råd og forslag. For lige at være 100% præcis: Det fortandhjul med forsætning jeg skal bruge, skal passe den originale motor, altså på en GSX750S katana. Jeg ved at flere har gjort det ved at svejse forsætningen på, men hvis det ikke dutter, må jeg vel se mig om efter andre løsninger. Bagtandhjulet burde ikke være det store problem. Jeg prøver Lydmuren, og ser hvad de kan klare....

Tak
    Studen

Kommentér på:
Tandhjul med ekstra tænder?

Annonce