Billig mc værksted Kbh - check af styr? Billig mc værksted Kbh - check af styr?
Halløj folkens !
For et par dage siden, kom jeg ud til min motorcykel, hvor det lader til at ratlåsen måske er forsøgt brækket op. Når jeg drejer styret fra venstre til højre, møder jeg modstand fra 2/10-6/10 af svingradiussen, hvor det føles og lyder som om, at den går lidt på inde i selve "røret", men jeg er så uerfaren at jeg ikke præcist kan identificere problemet, eller om det har noget med ratlåsen at gøre.
Når jeg låser ratlåsen, så kan styret også dreje sig mere mod højre end den normalt kan..
En kammerat foreslog, at det kunne være et kugleleje, da chancen for at hele røret oppe ved broen er blevet skævt, er meget lille.
Jeg kan godt køre på den, men der er så stor modstand i styret på noget af svingradiussen, at det ikke er forsvarligt..
Jeg er på et stramt budget, og ønsker ikke at smide 550,- blot for at få problemet identificeret, så jeg krydser fingre for at i kan hjælpe, da jeg kun har haft den på vejen i en lille uges tid
Jeg håber at det giver mening
dec 2014
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 104
Smid mig en SMS på 26808005 så skal jeg ordne det for dig, jeg bor på frederiksberg.
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 92
Men det er en ældre motorcykel til kun 15.000. Jeg låser med skive og ratlås, måske skulle jeg bare tage kædelåsen med fremover.
Du får snart en besked Gunnar, Tak!
Billig mc værksted Kbh - check af styr?