Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Niveau
  • #2   26. sep 2017 Tak for velmenende råd , tror du så jeg skal køre mig en lang tur ?

• #4   26. sep 2017 smiley Tror jeg prøver

• #6   26. sep 2017 Ja det ku blive godt

• #7   27. sep 2017 smiley følger lige med. Min gør lidt af det samme

• #9   27. sep 2017 og hvad filen er et sædetog???. smiley

• Jørn A
    Jørn A Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Svar: 3
    #11   27. sep 2017 Tilbage i 70erne var det et hit at lægge et par mursten i cisternen for på den måde at spare på det dyyyre vand.. - Mit råd er derfor at du finder en 2-3 gode havefliser, uden alt for meget mos eller jord...
    Nu tilpasser du så fliserne med en passende hammer, de skal deles til en størrelse så de kan passere gennem det runde hul under dækslet.. Alt efter mængden af flisestykker - så skulle beholderen i hvert fald holde niveau en stykke tid... - Ellers er løsningen ganske simpel: 'Flere fliser!'

• #12   28. sep 2017 Den med fliserne virker som en god løsning.og så måske noget flamingo i siderne så de Ikke ridser indvendigt

• Jørn A
    Jørn A Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Svar: 3
    #13   29. sep 2017 #12

Det lyder altså smart med det dér flamingo..! smiley

Jeg tænker derfor at jeg vil senere på dagen vil forsøge mig med at blæse en dåse fugeskum ned i tanken på Wildstar'en - (der er alligevel kun et par liter brændsel tibage)... - Jeg vil naturligvis vende tilbage med resultatet - og hvis det skulle vise sig at være en succes - så husk liiige hvor I så det først, ik?

Kommentér på:
Niveau

Annonce