1.334 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Oscar K
Oscar K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Vende styret på MC Vende styret på MC

Hej
Jeg skal i gang med mit første vinterprojekt og har købt en billig caferacer som der skal sættes i stand.
Jeg har lidt en plan om at vende styret om, således at man kunne lidt længere med at ligge.

Er der nogle gode råd til det? Eller en som har en lille "fremgangsmåde" til at gøre det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vende styret på MC
  • #1   23. okt 2017 Pil det af og vend det om, det er fremgangsmåden smiley
    Prøv dig frem og se om styret vil gå imod nogen steder, feks tanken.

• #3   23. okt 2017 Nu har vi jo Ikke set et billede af din MC, men hvis du har et meget højt styr på, som du vender, skal du altså passe på, at du ikke brænder hænderne på forrørene smiley

• #4   23. okt 2017 Hvis du er i tvivl om hvordan man vender et styr. Så tør jeg ikke tænker på, hvordan du forventer at fuldføre resten af projektet.

• Oscar K
    Oscar K Tilmeldt:
    jun 2017

#5   23. okt 2017 @Racing4fun.es .
    Man skal jo starte et sted og der er kun en måde at lære på og det er at få fingrene ned i dejen smiley

Men jeg har fået en guideline til hvordan man gør - Ellers tak

• #7   23. okt 2017 #6
    Sådan et Australsk styr er jo beregnet til venstre-kørsel, er det ikke lidt træls at køre med her i landet.

• #8   23. okt 2017 Når du har vendt det styr om på raceren og monteret det hele så tjek lige at du kan give fuldt udslag på roret uden at noget banker ind i tanken, INDEN du kører ned på grillen..:)

• #9   23. okt 2017 Den nemmeste og hurtigste løsning må vel være at du vender dig 180 grader på sædet - så er du fri for at vende styret - ikke;-)

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 10 Følgere: 3 Svar: 61
    #11   23. okt 2017 Følg denne opskrift af denne skønne og skøre fyr:
    https://www.youtube.com/watch?v=jzJgxJw9PAI

• #12   23. okt 2017 ÅÅÅÅÅ hvor nogle dumme bemærkninger i kommer med , hvis man vender styret så køre man da den anden vej. smiley

• #14   24. okt 2017 Hvis du gerne vil sidde Rigtig lavt kan du evt. afmontere hele forgaffelen og finde en solid pind ude i skoven, stikke den gennem hjulet og simpelthen bare holde i pinden. Tror det vil se super blæret ud!

• Oscar K
    Oscar K Tilmeldt:
    jun 2017

#15   24. okt 2017 Hold kæft der kommer mange dumsmarte kommentarer.. Troede det var et seriøst forum, hvor man kunne få noget hjælp og nogle overvejelser - Men tog åbenbart fejl smiley

• #16   24. okt 2017 Prøv engang at læse dit indlæg igen og læs så svarene, vi har givet dig. Det meste hænger nu meget godt sammen...

Forklar hvad du mener og indsæt et entydigt billede af din MC, hvor man kan se og forstå, hvad opgaven går ud på smiley
    Så skal der nok åbne sig en verden af venlige, hjælpsomme mennesker smiley

• #17   24. okt 2017 Nogle styrkontakter kræver der bores et lille hul i styret, hvis de skal sidde anderledes end originalt.

• #18   24. okt 2017 Normalt er der fire bolte du skal løsne og så kan du dreje lårtet. Før du vender selve styret har du så løsnet alt der sidder på det, så det kan drejes retur til en fornuftig position. Og som nogen siger kan det være at du skal bore nye huller til montering, eller ny kabelføring.
    Under alle omstændigheder koster et billigt styr en 150-200 kr, hvis det går hiel gal

• #19   24. okt 2017 Tak for total god humor. Det varmer sgu her hvor det er begyndt at blive koldt.husk lige at smide et før og efter billede op??. Pøj pøj med dit projekt.

• #20   25. okt 2017 Hvad er det for en "fætter", ham der:
    Ichiban Cafe Race
    Nu har jeg siddet og gloet på hans ombygning mere end en time....
    Er det en stor joke, eller tror manden virkelig på det...?
    https://www.youtube.com/watch?v=ZaNG83KEezU

Kommentér på:
Vende styret på MC

Annonce