785 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Samle led Samle led
Hejsa derude.
Jeg står og skal til at skifte kædekit på kawaen, og så går spøgsmålet på om man kan samle den nye kæde uden at skulle til at investere i et af de dersens kæde nitte værktøjer?? Og en ting mere... Når den nye kæde skal kortes af, foregår det så på samme måde som i gamle dage med knallert kæden (Vinkelsliber og dorn) eller ødelægger det o-ringene da det jo bliver lidt varmt når man sliber "kryds pindene" over??
Kenneth
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 20
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 234
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 439
en tang til at klemme nitteleddet sammen.
en hammer med helst rundt hoved til til at tæve nitteleddet og en tung klods eller stor hammer på bagsiden som modvægt.
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 42
Da jeg har købt et større bagtandhjul end std. skal jeg jo have passet den nye kæde til så den passer i længden. Er det bare at køre den på tandhjulene, og så simpelthen cutte den ved det led hvor enderne mødes, eller måske et led mindre, da der jo kommer et samle led også???
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
Med al respekt for din tekniske kunnen, vil jeg alså råde dig til at få en til at kigge på det, som har prøvet det før. Skulle helst virke første gang, og uden "stive led", og en kæde der ikke skilles ad.
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 234
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 42
God sæson
Samle led