2.368 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mc rampe Mc rampe

Købte igår en mc rampe i bil tema. Lige 2meter lang til 300kr

Enden af rampen hvor den holder på bilen. Sidder den metal plade knækket,så den planer. Den er boltet fast med 4 bolte. Min racer går på i bunden. Når den når disse bolte og kan ikke komme på eller af. Som den ridser bunden.
Samt jeg synes det er noget billig blik

Vil det hjælpe at købe en buet rampe?

Kan læse herinde at dørkplade er godt og god kvalitet.

Kan man få nogen gode rampe inkl hvor de er sliske, så mcen har en rande at kører i, uden det koster over 1000kr

Jeg har en fri højde på bilen på 51cm

Mvh Paw

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc rampe
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.921
    #1   3. jul 2018 Bare køb en buet rampe - så er dit problem løst.

Lad være med at falde for fristelsen med at få en til at bukke en rampe af dørkplade, hvor siderne så vender opad. Det er det du mener, går jeg ud fra?
    Hele styrken i en lang rampe, er netop at siderne som går UNDER den - så sidernes evne til at modstå stræk, er grunden til den ikke knækker på midten.

Man kan godt købe motocross modeller som har sider på, men de er kortere og skal kun kunne bære 120 kilo, så hold dig fra dem.

Hvis alt andet fejler, så kan jeg godt lave din nuværende buet og forstærke den så det dur. Sådan gjorde jeg selv med mine egne... smiley

• #2   3. jul 2018 Din var også perfekt. Da jeg lånte den sidst smiley så må jeg ud og købe en buet smiley

• #3   3. jul 2018 køb en lille alustige, læg en plade (træ eller alu) ind imellem trinene, wupti så er den hjemme til ingen penge

• #4   4. jul 2018 Dette kunne evt. Også være en mulighed ?? smiley
    Jeg fik to fede ramper for en 500mand.. en lille bærbar på 1,5m og en på næsten 3m begge 1m bredde m klipse af/på anordning. Begge mærket t 300kg.. smiley
    Her:
    https://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/33886-rampe_til_stemaen__

• #5   4. jul 2018 Købte en buet i Harald Nyborg og virker fint. Beregner til 200kg og meget lettere end den lige jeg købte i biltema. Men den nye, ville det være lækkert at kunne få den forstærket. Det er alu

Kommentér på:
Mc rampe

Annonce