{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Motorcykel rullefelt {{forumTopicSubject}}

Rullefelt MC
Jeg har i nogle år været igang med at genetablere mit rullefelt til MC, det ender vist med en helt ny. Mange af delene er klar.
Det jeg søger er en, eller flere som er klar til at gøre en indsats sammen med mig, på at færdiggøre projektet ( jeg er selv gået lidt kold i det) mod så til gengæld at kunne bruge det efterfølgende. Selv har jeg ikke interesse i, at det skulle være en indtægtskilde for mig, jeg vil mere bruge det til hygge projekter, jeg har kørt så rigeligt på rullefelt, så en anden må ta over.
Du skal være sådan lidt en altmulig kunstner, se muligheden i stedet for begrænsningen, det er ikke bare lige, der er mange ting man skal sætte sig ind i, både teoretisk og i praksis.
Den økonomiske del tager jeg mig af, arbejdet er mere eller mindre på frivillig basis, der vil dog være mulighed for indtjening senere, på det arbejde du evt. laver for andre, det vil jeg ikke blandes ind i, så først yde før man kan nyde.
Jeg bor i det mørke Jylland hvor kragerne forlængst er vendt, ved fjorden vest for Skive, det skal måske lige med i overvejelserne.
Skriv hvis det kunne have interesse.
Mail ts@ts-racing.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel rullefelt
Kommentér på:
Motorcykel rullefelt

Annonce