{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

Spyball 8520 reager ikke på fjernbetjening {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

vil høre om der er nogle der har et bud på fejlårsagen/problemløsning. Som sagt reager systemet ikke længere på min fjernbetjening, hvilket betyder at startspærren
er aktiveret når jeg sætter tænding på. Dette er normalt men jeg kan så ikke deaktiver den med fjernbetjeningen.

Normalt vil alarmen også begynde at larme efter ca 60 sek men dette sker ikke.

Jeg kan heller ikke aktivere systemet med tændingen i Off.

Har forsøgt at tage strømmen - batteriet - og forventede heller ikke at det ville have nogen indvirkning idet Spyball har sit eget batteri som den skifter til hvis strømmen fra batteriet forsvinder.

Har læst hele manualen og der er 2 fejl symptomer som passer på det jeg oplever. Sleep og desynkronisering. Jeg har prøvet begge løsningsmodeller uden at det har ændret noget.

Så er der nogen der har erfaringer/input til en løsning?

Kan fortælle at systemet har virket fuldstændig solidt indtil i morges. Og jeg har skiftet batteriet i fjernbetjeningen (til et sprit nyt).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spyball 8520 reager ikke på fjernbetjening
  • #1   20. mar 2019 Det gør de spyball alarmer gerne efter langtids stilstand, eller bare lige pludselig os.

    Du holder bare knap 1 inde i en 5-10 sek så vågner den igen.


  • #2   20. mar 2019 #1 Jeg har netop forsøgt denne 10 sek ting og nu er der den forskel at dioden blinker når jeg sætter tænding på og der er bib lyde. Men jeg kan fortsat ikke frakoble systemet og alarmen starter heller ikke efter ca 1 min som den normalt vil gøre når der sættes tænding på og man ikke frakobler.

  • #3   20. mar 2019 Kender ikke en skid til dine ‘spyball’s’. smiley
    (Hvilket så ikke afholder mig fra at udtale mig.. smiley )
    Men - var der ikke en anden herinde der havde tilsvarende problem..?
    Kan ikke finde indlægget.. men husker det som..:
    Inden for rækkevidde af biken..
    - tryk en gang hurtigt på knappen
    - derefter tryk og hold nede i hele 40 sek...!
    Så skulle fjernkontrollen være resettet efter det nye batteri er kommet i..?
    Måske jeg husker helt forkert.. smiley

    Forresten skulle du samtidig hoppe nøgen rundt om biken på et ben mens du skråler.. LÅÅ.. LÅÅ.. sangen..!
    Alligevel ikke helt sikker på det første.. smiley


  • #4   20. mar 2019 Hvis det bare er tøjet jeg skal smide for at spare et værkstedsbesøg....

  • #5   20. mar 2019 Nå.. det var inde på mit engelske Honda Forum, de skriver..
    Hvis du har den med en knap.. skulle det være som ovenstående..
    Har du to knapper på fjernbetjeningen skulle det være således..:

    Hello peeps just for conformation the spyball 85series and 65series both go into sleep mode after 21 days of no use, as its in sleep mode the fob wont react until the unit is woken up, this you do by holding button 1 down and switching the ign on, this will wake the unit up assumming your bike battery is ok!! (you dont need to hold for 15secs) the other regular problem with spyballs is the fob being pressed to many times out of range of the bike or with unit in sleep mode!!(usually kids or frustrated owner ) the fob then needs re-aligning this is done simply by holding down no.1 button down for 10secs or till the alarm reacts whilst close to the bike, this re-aligns the unit. simple answer to the above is READ THE USER MANUAL or mail a spyball dealer such as us and and I will send you pdf manual FOC we have some manuals on our web site for down load FOC

    Håber det lykkes..


  • #6   20. mar 2019 #5 Ja det er den med 2 knapper og der står også noget lignende i manualen. Indtil videre er den eneste forskel at der er kommet lyd og lys i dioden efter jeg prøvede 10 sek reglen... Vil prøve det et par gange mere men har også læst at Spyball ikke skulle være så glade for vand. Vand har der jo været en del af på det sidste og normalt vis er det mit daglige transport middel...

  • #7   20. mar 2019 Hmm.. lyder somom tiden er løbet fra dine spyballs.. smiley

  • #8   21. mar 2019 Opfølgende spørgsmål - er der nogle der har erfaringer med at afinstallere Spyball 8520? Og min MC er en Bandit 650.

Kommentér på:
Spyball 8520 reager ikke på fjernbetjening

Annonce