{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Instrument måler ikke hastighed {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har et Trail Tech Vapor multi-instrument. Det har virket fint - men på det seneste viser det ikke længere hastighed. Jeg har ikke selv installeret, skal det siges. Men den måler via en magnet føler på forgaflen.

Jeg har mistænkt, at der mangler en magnet. Men hvordan kan jeg være sikker - hvordan ser den ud? Jeg har netop købt en ny magnet hos T Hansen - men ikke en Trail Tech - og der sker intet, når jeg sætter den fast i skiven.

Det er muligt, jeg kigger det helt forkerte sted - eller fejlsøger helt forkert. Hvordan kan jeg få den til at vise hastighed igen?

Al hjælp er kærkommen - tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Instrument måler ikke hastighed
  • #1   14. maj 2019 det er nok din sensor er er defekt


  • #2   15. maj 2019 Dette svar vil nok ikke glæde dig...
    Jeg har selv kørt med Trail Tech Vapor, to forskellige versioner, og deres levetid var begrænset til max. én sæson, fordi så gik enten det ene eller det andet i stykker!
    Hvis du søger på nettet vil du finde en mængde utilfredse kommentarer, fra eksisterende eller tidligere kunder.
    Hvis du fortsat vil beholde instrumentet, tror jeg dog at du kan købe stumper, f.eks.en magnet, på nettet
    Men forvent problemer med andre af Vapors funktioner over tid - f.eks. modstands dygtighed over for regn.


  • #3   19. maj 2019 Tak. Det var hvad jeg var bange for. Ois

Kommentér på:
Instrument måler ikke hastighed

Annonce