kølervæske {{forumTopicSubject}}
Er dér noget kølervæske, dér der køler bedre end andet kølervæske. Syntes godt nok min maskine bliver hurtigere meget varm end den gjorde før jeg skiftede...
Er dér noget kølervæske, dér der køler bedre end andet kølervæske. Syntes godt nok min maskine bliver hurtigere meget varm end den gjorde før jeg skiftede...
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 169
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.936
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 20 Emner: 6 Svar: 186
okt 2017
Følger: 57 Følgere: 96 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
okt 2017
Følger: 57 Følgere: 96 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Det bør stå i din værkstedsmanual, hvis du skal gøre andet end at fylde køler + ekspansionsbeholder op og køre på den.
okt 2017
Følger: 57 Følgere: 96 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 41 Svar: 653
ok, du har ikke udluftet den, der er svaret.
okt 2017
Følger: 57 Følgere: 96 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 798
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 41 Svar: 653
okt 2017
Følger: 57 Følgere: 96 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 41 Svar: 653
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 103 Svar: 1.994
Det er kun der motoren gylper luft lommer ud.. expansionsbeholderen er af samme årsag højeste punkt på kølesystemet..
åbner du kølerlåget igen.. risikere du at lave en ny luftlomme længere nede i systemet.. som den igen skal gylpe ud i beholderen.. osv..
Hvis det er en varm motor der er udfordringen, - tjek eller blot skift termostaten..
en billig sikker investering i din motors liv..
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
mht til udluftningen, så fyld systemet op via køleren og fyld din ekspansionsbeholder op.
start maskinen med kølerdæksel fjernet. lad den blive driftvarm og 'glip' nogle gange med gassen.
sluk og fyld op. når den er blevet kold kontrollere du lige din væske standen på din køler og ekspansionsbeholder.
okt 2017
Følger: 57 Følgere: 96 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
Og hvor er det fedt at så mange gider dele ud af sin affaring
Fedt fedt fedt
kølervæske