Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Affjedring om vinteren?
  • #1   26. okt 2007 Fjedrene skiftet?? øhhh den har kørt 15k??? Tror lige jeg venter en sæson eller 2 så.... *GG* Men altså ikke nogen betydning, så lader jeg den stå sådan som jeg godt kan lide den smiley Så må vi håbe, at den ikke skal justeres for meget efter julemaden *GG*

• #2   26. okt 2007 kunne da godt være den skulle strammes en anelse ( li'som livremmen ) til foråret. På den anden side så har vi jo god tid til at komme af med det igen.......*GG*

• #3   26. okt 2007 nu har jeg aldrig før haft en cykel der er fuldt justerbar, så ved egentlig ikke så meget om affjedring andet end det er vigtigt... Så jeg fandt da nogle standard justeringer på nettet som British Bike havde fundet frem til og det virker sku meget godt... meget stram opsætning.... men jeg er jo også en stor dreng... smiley

• #4   26. okt 2007 ja ok Carsten vil jeg da lige have bag øret... Nu står cyklen jo oppe i stuen, så det bliver ikke denne vinter... har egentligt også andre projekter der skal på plads før jeg vil smide en masse penge efter affjedring som faktisk virker ganske godt... Men måske en yderligere justering, men det skal ske på næste banedag i det nye år.....

• #5   26. okt 2007 jeg er helt med på hvad du mener carsten, men jeg har ikke bundet min affjedring ud på knutten, så mon ikke bare jeg skal koncentrere mig om at lære at køre mc før jeg bekymrer mig om begrænsninger på min bike jeg ikke har oplevet..... men ja det er da noget der skal kigges på ved lejlighed... helt sikkert... og tak for info med Hyperpro... *S*

• #6   26. okt 2007 der er ikke grund til at skifte sin affjedring medmindre man vil på bane eller affjderingen åp ens cykel er elendig. De fleste nye affjedringer på de lidt dyrere cylker er mere end rigelig til gadebrug!

• #7   26. okt 2007 På min Superduke sad der KTM egen powerparts racing affjedring. Det er røget af og så er originalen kommet på. Det er meget bedre til landevejen.

Kommentér på:
Affjedring om vinteren?

Annonce