{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Tab af trækkaft ved 125+ km/t {{forumTopicSubject}}

Hej derude!
Jeg har for nylig været ved at fejlfinde på min gamle Kawasaki z550, problemet var den mistede trækkraft ved høj fart meget pludsligt fx på motorvejen. Den begynde at spytte og hakke og kom først til sig selv ved 90-100 km/t. På landeveje var der massere af træk.
Jeg Fandt ud at af det var membranen i benzinhanen der var defekt, og nu trækker den fint op til de 190 (på autobarn)hmm hmm.
Dette indlæg mere ment som en general infomation til dem der skulle have lignede problemer med trækket på deres mc'ere med vaccum hane. Internettet flyder med disse slags spørgesmål, så jeg tænkte et indlæg ville være på plads.
Mvh Dan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tab af trækkaft ved 125+ km/t
  • #1   22. mar 2020 Godt tip.
    Selv prøvede jeg for nylig ude i Østen, at den lejede mc fik mindre og mindre trækkraft.
    Den var efter udlejers udsagn ny-serviceret. Karburatoren blev drænet uden effekt, men en af de andre på turen foreslog at efterse luftfiltret.
    Det var næste helt stoppet til, så en rensning hjalp helt vildt. Som at få en ny mc med alle 16 hk tilbage i stalden. smiley


  • #2   22. mar 2020 ja min bedstemor havde engang en kost som ikke virkede, lige indtil hun fik en langhåret ged, så kunne hun nemlig plukke geden og sætte hårene på kosten, genialt siger jeg bare

  • #3   22. mar 2020 #2
    Ikke altid Bodie smiley
    Jeg har prøvet rådet med meget dårlig resultat.
    Tre dage efter kosten var færdig, fik hunden gigt.
    En efterfølgende dyrlægeregning på 1500,- !!!
    smiley


  • #4   22. mar 2020 James B. Jeg har prøvet præcis det samme

  • #5   26. mar 2020 Det var noget pis jeg ikke fik det her skrevet med i indslag:
    Hvis der er tale om vaccumstyrret benzinhane, så kan man sætte hanen på "pri" for at lave bypass på vaccumsystemet- altså for at fastslå membranen ikke kører optimalt eller fx har en revne. Hvis trækket ved højere benzinforbrug på motovej er forbedret, så har man fundet fejlen.


Kommentér på:
Tab af trækkaft ved 125+ km/t

Annonce