1.042 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Suzuki vl800 Volusia ryster Suzuki vl800 Volusia ryster

Hey Gruppe, håber der findes en herinde der kan hjælpe lidt, har en suzuki vl800 volucia fra 05, når jeg køre ryster den i styret, ingen slør i lejer i forhjul, dæk fint mønster, egerfælg er testet for afbalancering og er helt iorden, hvad dælen kan problemet være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki vl800 Volusia ryster
  • #1   1. maj 2020 Det lyder som en motor der ikke er synkroniseret, eller har skidt i karburatorerne. Så rusker cyklen igennem det hele.

Jeg formoder bagsvinger lejer, kronrørslejer er i orden. Dine hjul ikke er "skæve".

• #2   1. maj 2020 Der er intet bagved, det er kun forhjulet, køre du langsomt er det som om det slår lidt fra side til side, lidt ligesom en bil reagere når hjul er ude af afbalancering

• #3   2. maj 2020 Enten hænger den i bremsen eller dit forhjulsleje er ved at falde fra hinanden

• #4   2. maj 2020 Hvad med kardan og kardankryds og er der fedt de forskellige steder

• #5   2. maj 2020 Men jeg forstår ikke. Hvis dit forhjul er ekset, som hvis en maskine har pillet dæk af fælgen, så er den jo slået skæv. Har man testet for statisk afbalancering, bør man opdage om din fælg er lige eller skæv.

Så jeg søger svar på disse ting. Det kommer ikke fra motoren tror du, som "pulserer" forkert?

• #6   2. maj 2020 Det kommer ikkefra motor nej, det kommer 100% fra forhjul / front, når du sætter igang med at køre, kan man tydelig mærke den begynder at ryste/slå i styret, ville selv mene afbalancering men det har jeg testet, ventil i top, slippe hjul og den drejer ikke så meget som 2 millimeter så Det burde være iorden, hvis jeg så drejer hjulet kigger fra siden ind på fælg hopper fælgen ikke, ej heller når du kigger fra front ind mod fælg intet, så ville mene afbalancering er iorden og fælg ikke skæv, syntes dog at jeg kan se selve dækket hopper en anelse Ca midt på når hjul drejer, men kan det være der fejlen ligger?

• #7   2. maj 2020 Mogens det kommer ikke fra baghjulet

• #8   3. maj 2020 Hvis du kan se at dækket hopper/slår en anelse så har du jo fundet fejlen - få det skiftet! Det nytter ikke noget at fælgen er lige og afbalanceret hvis dækket slår.

• #9   3. maj 2020 Ok tak det vil jeg gøre

• #10   3. maj 2020 Tænker dit dæk må være synderen, eller slangen ilagt forkert

Se at få det fixet smiley

Kommentér på:
Suzuki vl800 Volusia ryster

Annonce