{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Stille luftfilter {{forumTopicSubject}}

Jeg søger råd om luftfiltre der ikke larmer så meget. Har lige købt en Yamaha xj700 Maxim fra 86, som er monteret med powerfiltre (de små grå kegle formede), og synes de larmer meget.
Kan desværre ikke finde et originalt luftfilter til sådan en nogen steder, for det ville være at foretrække smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stille luftfilter
  • Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
    #1   14. jul 2020 Har du prøvet Japan Classic MC? Jeg ville ringe til ham hvis det var mig.

• #2   15. jul 2020 Det er ikke luftfiltrene der larmer. Larmen er er resultat af den åbne indsugning. Hvis du vil det til livs, skal du finde en original luftfilterkasse på eBay

• #4   15. jul 2020 Ved godt det er indsugningen der larmer, men det kunne jo være der var nogen filtre der var mere lukkede og fjernede lidt mere støj end dem der er på nu smiley
    Tænker at der nok ikke er lavet andet end at skrue lidt på blandingsskruen, da den ikke kører helt fantastisk ^^ Har kigget ebay, der er ingenting. Kan finde en kasse, men ikke med gummi studserne. Har muligvis fundet en der har sådan en til ophug, men de er på ferie, så må være tålmodig smiley

• #5   15. jul 2020 Du gør kun dig selv en tjeneste ved at sætte filterboxen på den er født med. Det kører ikke ordenligt med åbne filtre. Så du fjerner støjen og får en bedre cykel ud af det.

Kommentér på:
Stille luftfilter

Annonce