{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.819 visninger | Oprettet:

ombygning cafe racer prisliste {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen.
Der har været utrolig meget debat om cafe racer med afskåret bagende og Rearloop.
Der er rigtig mange til salg, som ikke er godkendte.
men man kan få godkendt ombygning.
Mange spøger hvad koster det ?
så her er prisliste fra Autoconsult.

http://www.autoconsult.dk/userfiles/downloads/2020%2012%2001Prisliste%20Caf%C3%A9%20Racer%20ombygninger%20med%20k%C3%B8rselsst%C3%B8j.pdf

God jul til jer alle sammen og se nu at få jeres cafe racer lovlig og brug jeres indefrosne feriepenge til at få det fikset.

Hilsen Kenneth.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ombygning cafe racer prisliste
  • #1   25. dec 2020 Måske de også kan godkende ander hjul og for/baggaffel?

  • #2   26. dec 2020 Som jeg ser det er det ikke godkendelser, men beskrivelser af ombygningen som synshallen så skal godkende.

  • #3   27. dec 2020 Ja men det må de ikke før du fremskaffer en godkendelse,hvids det altså er konstruktive ændringer, så som bremser hjul størelse/brede,forgaffel baggaffel og motor, selv om den ikke overstiger 20% forøgelse hvids den kommer fra en anden moden en den man har.

  • #4   27. dec 2020 Til #3 umiddelbart kan du få man få godkendt anden forgaffel og hjul.
    Auto consult laver godkendelse på ombygninger, Det er et Firma der laver beregninger og papirarbejde som man kan tage ned i synshallen så kan der blive indskrevet konstruktive ændringer i skat system.
    Så hvis man har en cykel man har ombygget kan man kontakte Auto Consult og få papirerne i orden.

    Her er et link til motorcykelværksteder der er specialister i ombygninger:

    https://www.skad.dk/medlemssogning/motorcykelvaerksted

    hilsen Kenneth.


  • #5   28. dec 2020 Ja det er ledt sjovt at et privatejet firma må godkende ombygninger? Hvor bliver de uddannede hene af?
    Og hvem tager den enlige beslutning om at deres beregning er iorden?


  • #6   28. dec 2020 Haha, den er nem, staten har betalt deres 20 år lange uddannelse, efter de blev ingeniører, så de er 100% inde i sagerne fra dag et i deres nye firma. Nu nok over 5 år gammelt.

  • #7   28. dec 2020 Til #5
    Det er jo et firma der er et rådgivende ingeniører og har de nødvendige godkendelser fra myndighederne til at kunne lave beregninger, dokumentation og godkendelser.


  • #8   28. dec 2020 De har siddet i 20 år i Færdselsstyrelsen og lavet det de laver nu, mere eller mindre.
    Så nu tjener de kassen på at godkende specielforgafler og andre ombygninger som de i deres arbejde for staten sagde var ulovligt og ikke kunne godkendes.
    Synes også det er et meget snørklet netværk af forbindelser hvis man går ind og ser deres netværk.


  • #9   28. dec 2020 Så det vil sige at man kan bygge hvad man vil, bare man har pengepungen iorden?

    Hørde på en godkendelse på at save bagskærmeholderne af på en 94er Honda vt600 det kostede ca 8000kr, hvids jeg skulle have en til at lave cafereacer røv på en gammel Kawasaki z650 kostede det ca 2500kr ???
    Snakker vi Harley, bliver alle ting 3 gange så dyrt???

    De tjener kassen må man sige...??

    Og som Allan siger, så var det ulovligt i gamle dage?


  • #10   28. dec 2020 Nu er det jo ikke ulovligt at tjene penge på en ydelse smiley
    Jeg synes at det er fedt at det kan lade sig gøre at få det godkendt.
    Vil i hellere tilbage de gamle dage med statens bilinspektion, hvor alt var forbudt ?


  • #11   28. dec 2020 Det jeg mener er at i gamle dage var det de seder og godkender i dag ulovligt, men så lige pludseligt ser skat en mulighed for at tjæne penge, og så kan det ligepludslig godt ladesigøre, det er det der er det sjove i det.??

  • #12   28. dec 2020 Vil skal have 8.000 for at det kommer i papirerne at man har savet lidt af og svejst noget nyt på?

  • #14   28. dec 2020 Jeg hævede en vt600 hvor de var savet af, men tidliger ejer havede ikke en godkendelse på det, så jeg kontagede autoconsult og hørede den om en godkendelse, de sage at jeg bare sku komme forbi med cyklen,og så kunne de lave en godkendelse på det, og det ville kostede ca 8000kr skulle jeg regne med, sage ham jeg snakkede med i telefonen. Ledt sjov jeg bare sku komme forbi men den, så vi lige kunne kigge ledt på den...

    Fik dog aldrig laved det stykke papir, da jeg syntes det var alt for dyrt.


Kommentér på:
ombygning cafe racer prisliste

Annonce