Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stempel sat sig
  • #2   1. mar 2008 Ja, jeg ville sgu også finde noget andet...

• #3   1. mar 2008 lyder som et godt forslag, men han er sgu forelsket, men hvad mener i at denne rep løber op i, men vi jo nok en anden cykel, men tak aligeveller..

• #4   1. mar 2008 det skal være en noget speciel maskine, hvis der ikke er en anden til salg i samme alder, stand og farve, uden et motor problem, ville selv købe en anden, hvis det var mig, hvis det var lige sådan at lave og intet andet var galt, ville egeren nok selv få den lavet.

• #5   1. mar 2008 Nye stempler i overstørrelse, inspektion af lejer og honing.

Find en anden.

• #6   1. mar 2008 Ville bestemt også finde noget andet....
    Eller måske bare en anden motor at sætte på,så kan han bruge den gamle til stumper evt.

• #7   1. mar 2008 hvad er det for en? - om man må være så fræk og spørge?
    Jeg kan selv fortælle om en ulyklig historie med en brugt køb crosser der åd stempler uden vi nogensinde fandt årsagen. Det er jo ikke altid man kan nøjes med et nyt stempel, skal der nikasilbehandles på cylinderen... så løber det jo stærkt.
    Jeg vil anbefale din ven, til enhver tid at finde sig et velholdt eksemplar der er iorden.
    Med den anden risikerer mand at have et tilbagevendende problem... hvis ikke man finder ud af om den evt. er fejljusteret...

Så jeg siger også bare, brugtmarkedet bugner lige for tiden.

mvh Offslow

• #9   1. mar 2008 Honda CBR 600 fra ´95

Men jeg er overbevist, vi må på jagt efter en anden maskine til ham...

Takker for svarene

• #10   1. mar 2008 forsøg at få den VILDT billig, så der er penge til at hente en hjem fra tyskland. Så kan I bytte motor og andre dele over. Men den skal altså være så billig at der er penge til at købe en i tyskland, hjemrejse og så stadig være lidt til overs, da der altid kommer lidt extrra udgifter når man bytter motor. Men det er jo forsat at i selv kan lave den smiley

• #11   1. mar 2008 Det kan da aldrig gå det der med at hente en tysker til formålet for en motor... helt ærligt, nu ved jeg ikke hvad han skal give for sådan en f3 herhjemme. Men en brugt motor til sådan en står vel i en 6-8 kg. Plus man så har alt bøvlet.
    Køb en cykel der er iorden. Så kan det være du får en cykel der også er blevet behandlet ordentligt.

mvh Offslow

• #12   1. mar 2008 Ville ikke røre den med en ildtang - med forløngede håndgreb:-)

• #13   1. mar 2008 Hvis det er en 4 cylinderet og der er ET stempel der har sat sig, så er jeg sikker på den er helt død. Der er med stor sikkerhed røget mindst en plejlstang med i købet plus en masse andre ting der formentlig har taget skade.

• #14   1. mar 2008 Ork.. Der er da masser af F3'ere..
    Så snup en anden.. =8o)

Alt for store ricici.. Og ikke mindst bøvlet.. =8o)

/Rass

• #15   2. mar 2008 Sådan en CBR sætter sig ikke uden grund, og kan normalt holde til at få en del tæsk og skidt behandling før den siger fra - Så noget ku' tyde på, at den er blevet straffet lige rigelig hårdt, og så er det nok ikke kun det Ene stempel som bærer præg.

Hvis din makker er meget forelsket i cyklen, så må eneste udvej være, at få den så langt ned i pris, at i kan finde en sund ombytningsmotor i Tyskland, og det skulle nu nok kunne lade sig gøre.

• #16   2. mar 2008 Et stempel sat sig ?????????????? har den stået så længe at det er iret fast , så vil jeg nødig se resten indvendig hvis det er rust er det en anden motor der skal til.

Keld.

Kommentér på:
Stempel sat sig

Annonce