764 visninger
|
Oprettet:
Høj tomgang efter vinter? {{forumTopicSubject}}
Hej, nu har jeg fået min gs450'er i gang efter vinteren, men problemet er, at tomgangen er umådeligt høj, ca. 5000rpm, selvom jeg har løsnet gaskabelet helt.
Jeg har checket at kabelet ikke hænger sig nogen steder, jeg har checket at chokeren ikke hænger sig.
Den får tilsyneladende også lidt for meget benzin, den skød ihvertfald da jeg tog en 800-meters tur, for at se om den ellers trak ordentligt og se om det faldt...
Nogen ideer til løsning af problemet? Er der andre måder, at stille tomgangen på, end gaskabeljustering? I så fald, hvor? Synes ikke min Haynes hjælper her
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 38 Svar: 722
Har haft karbs af, der er ikke noget?
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 152
apr 2007
Det er det, jeg ikke ved - hvor sidder den i så fald?
Lars
Yep, det checkede jeg, da jeg havde den pillet af...
apr 2007
Det eneste, jeg kunne finde, der lignede justeringsskruer, er to små skruer, der sidder lige over tilslutningen til selve cylinderen, en til hver cylinder... Kan det være dem? Og skal de så stilles separat?
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
/Jan
apr 2007
De ændrede tilsyneladende ikke noget desværre...
Jan skov:
Kabelet hænger sig, som sagt, ikke...
Henrik:
Jah, så vidt jeg ved har ingen rodet med svømmerne andre end mig selv - og jeg har ikke ændret på svømmerstanden...
apr 2007
http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1565
Men det undrer mig, stiller tomgangsskruen ikke på noget, inde i karburatorerne, og ikke bare som på min, direkte på gasspjeldets lukning?
Det gjorde ihvertfald ingen forskel at stille på det, desværre - så jeg er MEGET åben for nye ideer!
Høj tomgang efter vinter?