690 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Ny vejledning for"
Ny MC'er mangler cykel og vejledning.
Som overskriften lidt beskriver: Jeg er ny mc'er, der nu mangler en cykel. Her tænker jeg selv en brugt, da jeg lige skal lære at betjene sådan en sag ordentligt inden jeg køber en helt ny. Tæn...
Som overskriften lidt beskriver: Jeg er ny mc'er, der nu mangler en cykel. Her tænker jeg selv en brugt, da jeg lige skal lære at betjene sådan en sag ordentligt inden jeg køber en helt ny. Tæn...
Skrevet af: Robin R - 29. jul 2021
Råd & vejledning til Honda XL600R
Hej Folkens.. jeg har købt en gammel ged som et projekt.. Honda XL600R 1986 jeg leder efter et sted som kan hjælpe mig med at indstille min motor da den ikke køre 100% optimalt.. den dør når ma...
Hej Folkens.. jeg har købt en gammel ged som et projekt.. Honda XL600R 1986 jeg leder efter et sted som kan hjælpe mig med at indstille min motor da den ikke køre 100% optimalt.. den dør når ma...
Skrevet af: Mads J - 12. jun 2019
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
apr 2020
Følger: 12 Følgere: 37 Emner: 9 Svar: 35
jul 2013
Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 277
Der er med andre ord udelukkende tale om afgiftsaspekter i Motorstyrelsens regi – ikke hvad der er lovligt eller ulovligt i Færdselsstyrelsens regi
Ny vejledning for ombygning offentliggjort