{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.681 visninger | Oprettet:

kent a
kent a
Tilmeldt:
22. apr 2007
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 20

Kina MC {{forumTopicSubject}}

Jeg søger jo efter noget jeg kan lave min chopper projekt ud af....

Jeg har tænkt på at hvis man køber sådan en kina mc...

Så får jeg noget der er nyt...

Men er det virkelig sådan noget lort som folk siger eller er det bare fordomme....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kina MC
  • #1   13. apr 2008 Spørg herinde: http://www.kinojserklubben.dk/

    Der er formentlig ikke så mange fordomme omkring det.


  • #2   13. apr 2008 Jacob> de er så også lidt "farvede"

    Man får hvad man betaler for, ud over det, vil jeg ikke kommentere Kineser vs. resten af verden mere smiley


  • #3   13. apr 2008 Det som mange folk siger er også sandt ang. disse Kina mc'ere.. Har selv haft en og den røj ud med det samme.. Men jeg kan også bare have haft en dårlig en?

    Det er lidt hvordan man ser på det - men køreglæden er der sq ikke som på en Japaner. Kvalitets forskellen er værd at give mere for.


  • #4   13. apr 2008 Brian A > Tror jeg osse, men de har i det mindste erfaring med mc'erne, hvilket de fleste der kommenterer kina mc'er herinde, ikke kan prale med.

  • #5   13. apr 2008 Du ska da ha en Regal Raptor Spyder. Det ku blive et fedt projekt, med den lange gaffel.

  • #6   13. apr 2008 Vildand> De er så også i "alvorlige" penge.
    28k for sådan en ikke ?
    Overvejede selv en 150 eller 250cc Kina bike som vinter bike....men så skal den satme også være cheap...


  • #7   13. apr 2008 Et godt råd en kineser har absolut ingen trækkraft de kan jo også kun køre 100-120 kmt Det er jo nok hellerikke sjovt og få baghjul at en ulovlig scooter vel De er utroligt dårligt lavet så hvis du har de 12-15000 kr vil jeg på det kraftiste anbefale du køber en brugt mc end at købe en kinøjser

  • #8   13. apr 2008 Kent, brug evt, en gl. suzuki gs400l. den har en slider motor, fin til projekt. ikke til at dræbe!


  • #9   13. apr 2008 OK,skal vi længere ned i prisleje, så tjek den her. 8300 for en 250 cc. inkl levering.

    http://www.sunpit.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=33

    Det billigste jeg har set har været 10 kilo. (indtil nu)


  • #10   13. apr 2008 Lifan 250 er en fin cykel især til den pris (8300). Men sunpit er en rigtig dårlig forhandler. Forvent ikke at få nogen som helt garanti reperationer eller lign hos dem.

    PS: Har gode erfaringer med min egen Kineser...


  • #11   13. apr 2008 hvad med en honda 450 night hawk

  • #12   13. apr 2008 Har heller ikke nogen problemer med min kineser, (udover et dødt batteri lige nu), og det skal nok lige siges at den hovedsageligt bliver brugt til vinterkørsel, Zuki'en skal jo ikke hærges........

  • #13   13. apr 2008 min far har lige købt en Viste 250ccm, kig evt under mine cykler, har smidt den op der for sjov.

    Den er sku meget sjov at køre på men han holder sig til sin goldwing og mig til min ninja.

    Han gav 9100 for den.


  • #14   13. apr 2008 8300 kr. Det kan man sku ikke engang få en Puch maxi for... Så kan man sgu selv regne ud hvad det er for noget l... man får for sine penge... Det er sgu da engangs "motorcykler". Kør 1-2 sæsoner og smid den væk i miljøfarligt affald. Der sgu nok ikke meget metal i til den pris...

  • #15   13. apr 2008 Martin (Tåstrup) L
    Ok. Kender ik forhandleren. men hvis der ingen garanti er, så er der vel heller ik krav om serviceeftersyn, hvor forhandleren lige skifter olie+filter og tar 3000 + for det. Det er jo der de har indtægten.;-)
    Hvis man kan skue lidt, eller kender nogen der kan, så ser det ud til at man kan gøre en go handel dér.


  • #16   14. apr 2008 Her er hvad kineserne selv siger er grunden til at de ikke køber dem!

    په‌رله‌مانی دانیمارك ناتوانێ مافی هیچ ڕۆژنامه‌وانێ پێشێل بكا به‌ڵكو ته‌نها دادگا و یاسای ئه‌و وڵاته‌ ده‌توانێ كارێكی له‌و شێوه‌یه‌ بكات. له‌ هه‌مان كاتدا، له‌ زۆر ده‌وڵه‌تانی ئیسلامی ئاڵای دانیمارك سوتێنرا و كڕینی به‌رهه‌مه‌كانی دانیماركی له‌ زۆر له‌ ده‌وڵه‌تانی ئیسلامی بایكۆت كرا. زۆر له‌ وڵاتان بانگهێشتی سه‌فاره‌ته‌كانی خۆیان كرده‌وه‌‌، هه‌روه‌ها كۆمه‌ڵێ چه‌كدار هێرشیان كرده‌ سه‌ر نووسینگه‌ی (EU) له‌ گه‌زا ستریپ.


  • #17   14. apr 2008 haha!

    Tja, selvfølge kan du ikke sammenligne en cykel til 8000 med en til 80.000. Men det sagt, så er de ikke så ringe som folk har ideen om.

    Men jeg skal ikke kunne udtale mig ret meget om de billige, min Spyder er i kinesernes top ende - men Regal Raptor har nu ry for at lave en fornuftig kvalitet. Jeg kender ikke meget til Lifan og de øvrigt mærker.
    Det eneste jeg har haft af problemer med min kineser, var noget lidt dårligt gummi på fodhvilerne (sprækkede lidt efter et års tid) men de kunne da fixes for under en hund så ikke noget at snakke om).


  • #18   14. apr 2008 man kan fandeme få meget MC for 10.000 men det kræver at man køber brugt, og leder indtil det helt rigtige køb er der.
    en kinachopper er i min verden meget dårlig værdi for pengene. så hellere købe en brugt der har bevist sit værd i 15-20 år, og hvor prisen har faldet alt det den nogensinde vil falde.


  • #19   14. apr 2008 Prøv at tænke lidt på at hvis du skal lave et chopper projekt, så vil det uden tvivl koste lidt knapper og en del fritid. de penge tvivler jeg meget stærkt på at du på nogen måde kan holde hjemme i et evt. salg af cyklen senere, så det ender måske med at du bruger flere penge på projektet end selve cyklen koster, og hvis du engang vil sælge den igen så er det stadig "kun" en kineser motor der sidder i den = lav lav salgspris.

    Det er min teori.


  • #20   14. apr 2008 C-4 . - Game Over - ., Det gælder jo alle projekter. Alt hvad man køber af ekstra udstyr og gejl, skal man ikke regne med at få penge for når man sælger igen.
    Sådan et projekt skal man lave fordi man synes det er sjovt at skrue, ikke fordi man vil tjene penge.


  • #21   14. apr 2008 Nej selvfølgelig skal man ikke gøre det for pengenes skyld, men det hjælper nok at have det i baghovedet hvis man også har lyst til at lave flere fremtidige projekter og have råd til det.. skal jeg bruge 5 K ekstra på grundcyklen og så nemmere holde mine penge hjemme, eller skal jeg sparre på grundcyklen og så tabe endnu mere fordi det er en kineser.

Kommentér på:
Kina MC

Annonce