{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Droslet Fireblade {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt lidt her i forummet på drosling og kan se at det ikke burde være det store problem at fjerne.
Men spørgsmålet er om der er nogle der har erfaring med en Fireblade SC28 SC33 droslet til 98hk. Motor ca. 30000km. Umiddelbart syntes jeg det lyder fint da motoren jo så ikke er blevet pint max. af hvad den er beregnet til, men omvendt en motor der har gået så langt med et droslingskit kan der så ikke blive problemer med at få den til at gå ordenligt og yde de ca.128hk. Når det bliver fjernet.
Håber der er nogle der vil dele deres erfaringer med mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Droslet Fireblade
  • #1   21. aug 2008 Droslingen sidder i dine højrehånd smiley

• #2   21. aug 2008 spørgsmålet er mere om hvordan den er droslet, det kan enten været meget simpelt ved karburator/gasrulle, lidt mere komplekst ved udstødning og lign, og endeligt kan det kræve en afmontering af topenden, og udskiftning af knastaksler osv.

• #3   21. aug 2008 LOL mener ikke "dine" men din smiley hhehe med mindre du har to højrehænder?? smiley

• #5   21. aug 2008 Birk, din Fireblade er ikke kørt ind, og har været drosslet, og er vi ikke enige om at den går godt og rent ?
    Det er bare at skrue gummi studserne af som sidder på kabuerne, der sidder nogle metal ringe i de studser som bare skal fjernes med hånden, det er intet problem, det eneste som måske kan drille er at få spændt det sammen igen da der ikke er meget plads derinde, hvis man ikke har tanken af.
    Jeg tror ikke at tyskerne bruger andre knaster eller dyser for den sags skyld. osv, når de kan nøjes med de ringe..

• #6   22. aug 2008 Tak for jeres input, det lyder som om man ikke skal bekymrer sig om det så.

• #7   22. aug 2008 Ja jeg skal da ikke gøre mig professor klog på det, men sådan var det på den Fireblade Birk har.
    Det er jo trods alt "kun" 28 heste den skal drossles, så jeg har svært ved at forstille mig at der er tyskere der også får andre knaster i. det er en god udskrivning . Den Birk har var der ihvertfald kun skiver i, og den gik endda lidt bedre end den anden fireblade jeg havde magen til som.

Kommentér på:
Droslet Fireblade

Annonce