564 visninger
|
Oprettet:
Droslet Fireblade {{forumTopicSubject}}
Jeg har søgt lidt her i forummet på drosling og kan se at det ikke burde være det store problem at fjerne.
Men spørgsmålet er om der er nogle der har erfaring med en Fireblade SC28 SC33 droslet til 98hk. Motor ca. 30000km. Umiddelbart syntes jeg det lyder fint da motoren jo så ikke er blevet pint max. af hvad den er beregnet til, men omvendt en motor der har gået så langt med et droslingskit kan der så ikke blive problemer med at få den til at gå ordenligt og yde de ca.128hk. Når det bliver fjernet.
Håber der er nogle der vil dele deres erfaringer med mig.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.777
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.777
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Det er bare at skrue gummi studserne af som sidder på kabuerne, der sidder nogle metal ringe i de studser som bare skal fjernes med hånden, det er intet problem, det eneste som måske kan drille er at få spændt det sammen igen da der ikke er meget plads derinde, hvis man ikke har tanken af.
Jeg tror ikke at tyskerne bruger andre knaster eller dyser for den sags skyld. osv, når de kan nøjes med de ringe..
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 123
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Det er jo trods alt "kun" 28 heste den skal drossles, så jeg har svært ved at forstille mig at der er tyskere der også får andre knaster i. det er en god udskrivning . Den Birk har var der ihvertfald kun skiver i, og den gik endda lidt bedre end den anden fireblade jeg havde magen til som.
Droslet Fireblade