Indlæser...
Sortering
Til syden... ;-) Se også indlæg her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=10589 Er SÅ absolut klar på en...
Træf og arrangementer
Oprettet:
25. jan 2006
Visninger:
334
mc ferie i norden vi er nogle stykker der snakker om at tage til sverige eller norge til sommer, tanken var egentligt at finde nogle cust...
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb 2006
Visninger:
853
ferie Nogen der kender nogle hjemmeside med historer fra mc ferier og sån. kunne være sjovt nok at sidde og læse, tænker selv...
Generel diskussion
Oprettet:
5. feb 2006
Visninger:
474
Rossi tøj ? Hej, jeg søger en side hvor man kan købe køredragter osv. som Rossi har og kører i ? Hvis i kender en side der sælger d...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2006
Visninger:
377
En lille historie -------------------------------------------------------------------------------- Til min kære ma...
Off Topic
Oprettet:
21. feb 2006
Visninger:
1.042
gammel BMW Jeg er lige blevet den glade ejer af en BMW K 1200 RS. Nu har jeg på min ferie fundet en gammel BMW fra 1956 en cylinde...
Generel diskussion
Oprettet:
20. mar 2006
Visninger:
552
et første lille hint ja ville da liiige lufte ideen med en Rømø tur igen i år (i ved den der lille ferie ø der ligger ud for den sønderjydsk...
Off Topic
Oprettet:
23. mar 2006
Visninger:
295
seriøs tuning til Aprilia v2 1000ccm!! Hold da ferie. Her får man da noget for pengene! http://www.motorrad-amann.de/tuning/index.php Der er vel et par mi...
Tuning
Oprettet:
2. apr 2006
Visninger:
765
ud og køre hold da helt ferie ( hehe) det har da bare været kanon vejr idag og hold kæft hvor er det dejligt at se jer itlbage på ...
Generel diskussion
Oprettet:
15. apr 2006
Visninger:
253
MC priser på Bahrain. Hejsa venner, Som nogen af jer ved, er jeg i tiden på ferie på Bahrain. Et dejligt sted med dejligt vejr, og en mas...
Generel diskussion
Oprettet:
17. apr 2006
Visninger:
798
Danskeres udtalelser på engelsk Her er et lille udpluk af udtalelser på engelsk, foretaget af danskere... I am in the beginning of my period (Maria...
Off Topic
Oprettet:
26. apr 2006
Visninger:
871
fedt at være en mand!! Her er 72 grunde til, at det er fedt at være mand: 1. Telefonsamtaler varer kun 30 sekunder. 2. Nøgne kroppe på fil...
Off Topic
Oprettet:
21. maj 2006
Visninger:
1.181
Dækmontering kbh Hej nogen der kender et sted, hvor de monterer MCdæk i kbh's området, dvs ikke fredrikssund, slagelse eller lign.... ...
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2006
Visninger:
2.258
Hvorfor skal det være så svært Jeg kunne godt tænke mig en god touring mc, men hvilken er en god touring mc? Den skal kunne klare en ferie tur syd p...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jun 2006
Visninger:
1.049
Nye billeder på profilen Billeder fra min 14 dages ferie med Henrik C og Andrew C herinde fra. Turen gik til Isle of Man...
Generel diskussion
Oprettet:
21. jun 2006
Visninger:
265
Lydmuren En lille positiv anekdote om et værkstedsbesøg..... For et par uger siden indleverede jeg (via Falck,... suk suk) ...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jun 2006
Visninger:
2.007
Lorte maling... Kommer glad kørende og nyder min ferie og det gode vejr, da jeg pludselig ser en stor hvid plet på vejen - da der hverk...
Off Topic
Oprettet:
4. jul 2006
Visninger:
755
Fra Video Kamera til dvd Hey Jeg er lige kommet hjem fra en ferie i Thailand med kæresten. Vi havde lånt de gamles video kamera med. Jeg ...
Off Topic
Oprettet:
10. jul 2006
Visninger:
344
Street racing i koege Nogen der ved om der foregaar noget?? jeg bor der men er stadig paa ferie.. kommer hjem imorgen... har hoert lidt om...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jul 2006
Visninger:
440
Fucking indvandrere!...Indbrud! Ja fandme for anden gang er der en perker der prøver at nakke min scooter som stod i vores baghus og var ratlåst. Jeg v...
Off Topic
Oprettet:
12. jul 2006
Visninger:
1.232

Annonce