Indlæser...
Sortering
Hævning af styr Nogen der ved hvor man kan købe raiserer til styret Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt op... Kører duc 999
Teknik
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
616
Larm/støj fra forhjul på GSX 600F Hej. Har et mærkelig problem med min GSX 600F. Mellem 40 og 90 km/t larmer det fra forhjulet, samme lyd som hvis et ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
2.301
Spejle til montering "under" styret . Jeg har set et par motorcykler herinde , men spejle monteret i sidekåben , altså lavere end styret . Jeg kan ikke l...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jul 2008
Visninger:
952
Indbygnings spejle , hvor ? Jeg søger et sæt spejle , der skal sættes direkte i sidekåben , altså " under " styret . cirka i knæhøjde . Jeg har...
Styling
Oprettet:
31. jul 2008
Visninger:
428
Så Skete det os for mig... Kommmer kørende ned af en industrivej ikke hurtigt eller noget. havde masser af tid, kommer så forbi et par skurvogne d...
Generel diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
1.482
Ret Styret Den væltede på støtteben ;-( Så nu er styrets retning og kørselsretningen ikke den samme mere. Jeg har prøvet at tving...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2008
Visninger:
434
Bronzekursus - anbefales varmt... - var afsted her i weekenden i Vejle ... Dét var sjovt!! .. og lærerigt, og billigt: 850,- for 1½ dags træning i bremse...
Træf og arrangementer
Oprettet:
25. aug 2008
Visninger:
894
Stjålet YBR 125 Fundet :-D Fundet :-D Kørte ud til Bazar Vest hvor jeg snakkede med 5-6 andre motorcykelister, de gav mig et par gode råd om h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2008
Visninger:
1.059
Bandit 600 S laves til N ? Hej Jeg har lige købt mig en brugt 99' Bandit 600S men vil meget gerne have lavet den om til en N model. Er dette...
Styling
Oprettet:
31. aug 2008
Visninger:
539
clip-on styr Hej jeg ville lige høre om der måske var nogen her inde som kunne hjælpe min... Hvad måler en kawasaki zxr på forgaflen...
Teknik
Oprettet:
3. sep 2008
Visninger:
681
Crash beskyttelse? Kan man beskytte sin cykel ordentligt?? Er der nogle test, som viser at hvis man benytter sig af crash pads, diverse...
Generel diskussion
Oprettet:
7. sep 2008
Visninger:
983
R1 2005 Føles skæv Hej jeg har et MEGA problem, min R1´er føles skæv i styret/forgaflen og den har aldrig været nede og ligge (jeg har haf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
1.017
Vindskærm til suzuki gn250 hjælp Hey folkens jeg ville lige høre hvilken vindskærm der passer til en suzuki gn250 1994 den skal meget gerne kunne sid...
Generel diskussion
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
1.624
Forhøje styr på mc? Hej.. Jeg kigger lidt på mc til næste sæson og havde egentlig mest tænkt på en streetbike, da man sidder mere oprejs...
Generel diskussion
Oprettet:
14. sep 2008
Visninger:
1.823
...aftermath... Efter faldet på min kværn er jeg blevet mere opmærksom på lyde, følelse m.m. og har derfor nogle spørgsmål, jer rutiner...
Generel diskussion
Oprettet:
18. sep 2008
Visninger:
558
Quickshift?? Har købt en baneged m. quickshift, men kontakten sidder ved grebet på styret... har sku lidt svært ved at få det til ra...
Tuning
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
752
Problerm med strøm til Benzinpumpen! Som sagt har jeg problemer med at der ikke kommer strøm nok ned til min Benzinpumpe. Når jeg bruger et voltmeter, viser...
Teknik
Oprettet:
6. okt 2008
Visninger:
998
Hydraulisk ting Har set flere billede rmed cykler der har monteret en hydraulisk stang ved styret. Hvad hedder sådan en og hvad gør de...
Teknik
Oprettet:
10. okt 2008
Visninger:
551
~ Harley vs. Japan Experience ~ Den store dag var kommet... efter mange fordomme omkring Harley maskiner og deres vibratioer tog jeg ud til Caps i Valb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2008
Visninger:
3.914
Tommelfinger bremse Hej Som et af vinterens projekter vil jeg gerne have monteret en bremse på styret som jeg kan aktivere bagbremsen me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2008
Visninger:
673

Annonce