Indlæser...
Sortering
Vask-selv vask .. Hej. Nu er jeg flyttet et sted hen, hvor jeg ikke har helt let ved at vaske min mc .. med mindre jeg går rigtig mang...
Generel diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
1.878
Vask af MC? Jeg er forholdsvis ny mc-ist! Jeg er blevet lidt i tvivl om hvordan jeg bedst muligt vedligeholder min maskine. H...
Generel diskussion
Oprettet:
1. apr 2008
Visninger:
6.977
Vask af mc Nu skal den pakkes væk på lørdag - en sorgens dag ;-( Den skal jo lige vaskes grundigt af inden og i den forbindelse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2007
Visninger:
4.157
Forberedelse til vinterhi? Hvad skal der gøres før en vinterpause? Grundig vask og rengøring er selvfølgelig oplagt, men er der andet man bør g...
Generel diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
686
Mærkelige mckøber Hej Er i gang med at sælge cyklen til fordel for en ny til næste forår.. Så er der en gut der kontakter mig her f...
Generel diskussion
Oprettet:
16. sep 2007
Visninger:
1.072
vask i KBH N hej er der nogen af jer der ved hvor, KBH N, der ligger en tank eller ligende hvor man kan vaske sin MC
Generel diskussion
Oprettet:
8. sep 2007
Visninger:
493
Fugt i Rizoma blink Hej MCGere Efter min sidste vask af min MC er mit forreste venstre Rizoma blink næsten dødt. Det blinker meget svagt...
Generel diskussion
Oprettet:
5. aug 2007
Visninger:
504
Polering af krom m.m. Ja undskyld jeg ved godt dette har været oppe flere gange men har søgt og ikke fundet endegyldige svar. Jeg har en m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2007
Visninger:
8.526
vask og polering... Hvad er godt at bruge til at vaske og polerer sin Mc med? Skal jeg ud i noget Turtlewax eller findes der andet som ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. maj 2007
Visninger:
2.145
MC vask i KBH Jeg søger en GDS (gør det selv) vaskehal i KBH da jeg bor i lejlighed og ikke har mulighed for at vaske min MC hvor jeg...
Generel diskussion
Oprettet:
2. maj 2007
Visninger:
509
Vask af Bike!! Har i gode råd til hvordan man bedst plejer sin MC, tænker på alt fra vask til polering... Hvad bruger i, hvad gør i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2007
Visninger:
433
Husmor råd ??? efter en god omgang vask af biken ja så fik jeg lidt olie fingre , har i nogle gode råd til NEMT at få olie af ?? :-D ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2007
Visninger:
424
En gang til for Prins Knud ! Hej. Sidder og læser om mc'ister der vælter ganske unødigt ! så her er FORÅRSADVARSLEN !! sakset fra anden...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2007
Visninger:
1.940
Sæsonstart! Læs! Sikkerhed med mere Smider lige denne her op igen! Der er flere og flere der er begyndt at køre og sæsonen startede jo for et par dag siden...
Generel diskussion
Oprettet:
4. mar 2007
Visninger:
2.041
Hold op det var fedt, men koldt det var så årets første lange tur på mc, synd at vi kun var to, så derfor, tag jer SAMMEN.. kom on.. vi skal da ud og t...
Generel diskussion
Oprettet:
2. mar 2007
Visninger:
720
MC vask Engang var der et sted på amager (ved ikke om det stadig er der) hvor kvinder i bikini kunne vaske ens bil. Er det d...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jul 2006
Visninger:
684
Vask af min mc Jeg havde tænkt mig at vaske min mc idag. Men hvordan gør man det mest effektivt og uden at skade diverse dele. Havde o...
Generel diskussion
Oprettet:
1. jul 2006
Visninger:
701
FXXXXXX lorte dag 3 En dag med blandet føelser.. de sidste 2 dag har jeg haft SZRén skilte ad da jeg sku ha skiftet min fjedre i forgafle...
Off Topic
Oprettet:
28. jun 2006
Visninger:
949
vask af mc der hvor jeg bor nu har ikke milighed for at bruge regnvand til at skylle mc over med kan jeg komme lidt afspænding´s...
Styling
Oprettet:
28. jun 2006
Visninger:
668
Vask af R6 Hvad skal jeg vaske min Yamaha R6'er med, har købt noget mc vask på Shell, synes dog ikke dette er specielt godt. Ha...
Generel diskussion
Oprettet:
18. apr 2006
Visninger:
594

Annonce