547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Social MC Social MC

Hej folkens..

Da jeg selv er lidt på udkig efter friske mennesker der er med på at tage nogle aften eller weekendture ville jeg lige høre om der var stemning for at samles nogle stykker her fra mcgalleri.dk. Da jeg selv kommer fra Århus ville det naturligvis være perfekt hvis startspunktet var heromkring.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Social MC
  • #1   10. jun 2004 lyder som en god og hyggelig ide bor omkring skive så der bliver lidt langt at køre. men på den anden side hvis vi bliver mange så kunne det jo godt være

• #2   10. jun 2004 Jeg mener at der er køreture fra tangkrogen nogle gange om onsdagen i sommersæsonen. Jeg har ihvert fald set en flok køre forbi sidste år!
    Jeg er helt sikkert også intresseret, hvis der bliver noget!

Mvh. Jacob.

• #3   10. jun 2004 Jeg bor i Århus, så jeg er evt. også med på noget. Der er dog 2 ting som jeg lige skal tage højde for. Jeg har eksamen lige i tiden, og derefter skal jeg arbejde i 3 uger.(natarbejde, desværre) Det sidste er, at jeg er på vej til at sælge cyklen. Jeg skal lige have skiftet et par ting på den, og så ryger den til syn, og derefter bliver den forhåbentligt solgt hurtigt. Jeg skal selvfølgelig have mc igen derefter, men hvor hurtigt det kommer til at gå, det ved jeg ikke. Så jeg kan ikke love noget.
    Mvh
    Martin

• #4   10. jun 2004 Hej Martin
    Har måske en der er int. i at købe din cykel !
    Hvad regner du med at prisen kommer til at ligge på evt. hvis han selv syner o.s.v ?

Mvh.
    Thomas

Kommentér på:
Social MC

Annonce