Indlæser...
Sortering
Tid til Søby træf Så er det i aften der er træf i Søby. Vi skal da ud og give den gas. Glæder mig til at se hvor mange af JER jeg kan gen...
Træf og arrangementer
Oprettet:
29. jul 2004
Visninger:
362
træf hos crazy horses mc vi holder træf d. 20-22/8-2004 med livemusik både fredag og lørdag der er telt plads og masser af våde var, så start cy...
Træf og arrangementer
Oprettet:
28. jul 2004
Visninger:
560
Cph - Frederikssund Hey, jeg ville høre om andre skal fra Kbh mod nordsjælland (frederikssund) ved 15:30 - 16:00 tiden, så kunne vi jo team...
Træf og arrangementer
Oprettet:
23. jul 2004
Visninger:
340
Mc Club Hey, Jeg leder netop efter en god MC club i Århus området. Vil gerne finde en club med unge mennesker og en fed stem...
Træf og arrangementer
Oprettet:
20. jul 2004
Visninger:
391
Skagen Træf Så går turen til skagen. Jeg kører derop i morgen omkring kl.12.00 og skal så mødes med en 2 -3 stykker i vejle. ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
7. jul 2004
Visninger:
463
Tønder-området Hejsa :O) Jeg skal på ferie i Tønder-området i uge 30. Er her nogen der ved om der er nogen MC-udstillinger i de...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. jun 2004
Visninger:
335
Banerace i Knudsborg? Er der nogle der kender til et kursus i Sverige, hvor man lærer at køre race? Ligge ned i svingene osv. Jeg mener det h...
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. jun 2004
Visninger:
520
Styrdæmper öhlins styrdæmper købes til yamaha r1
Træf og arrangementer
Oprettet:
16. jun 2004
Visninger:
558
Sælges !! Hejsa ! Jeg vil gerne sælge en scooter og en bærbar pc, ved godt dette er et motercykelgalleri, men vil jo lige prøve!...
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. jun 2004
Visninger:
1.282
Social MC Hej folkens.. Da jeg selv er lidt på udkig efter friske mennesker der er med på at tage nogle aften eller weekendtu...
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. jun 2004
Visninger:
547
Swedish Bike Meet Hejsa Er der nogle herinde fra der skal med til Swedish Bike Meet i år? Jeg var med til det sidste år, det var dæ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
6. jun 2004
Visninger:
697
Århus MC Parade Nogen herinde der planlægger at tage til det? Det er i den kommende weekend. Hilsner Martin
Træf og arrangementer
Oprettet:
24. maj 2004
Visninger:
751
Er der en kawa klub for de gamle Z er søger andre som har en GAMMEL Kawa z 650 til 1300? køre ture eller traf sammen
Træf og arrangementer
Oprettet:
23. maj 2004
Visninger:
874
HEJ ALLE SÅ ER DET IGEN TID TIL AT VI HOLDER ÅBENT HUS HOS " MC SUSÅ" KIK PÅ DET SIDSTE BILLEDE I MIT PROFIL FOR MERE INFO SES...
Træf og arrangementer
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
657
Ang. Kørsel fra kbh.
Træf og arrangementer
Oprettet:
16. maj 2004
Visninger:
453
Roskilde arrangement...... Jeg har ladet mig fortælle at der foregår noget mc-tam tam / mandedag i Roskilde imorgen (fredag) mens konerne skal se ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
367
Honda / Honda cb klubber. Har haft en Honda CB 500 i snart 1½ år nu, men har ik fundet mig nogle klupper til at joine. Kender endligt ik nogle mo...
Træf og arrangementer
Oprettet:
8. maj 2004
Visninger:
2.850
Road Racing Festival på Jyllandsringen Nu nærmer tiden sig snart til en dejlig weekend.. så syntes det er meget passende og høre om der er folk fra sitet der ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
25. apr 2004
Visninger:
939
ÅBENT HUS HEJ alle sammen så er der ikke så længe til vi holder åbent hus hos MC SUSÅ i kan kikke på min konto her inde ses Mart...
Træf og arrangementer
Oprettet:
24. apr 2004
Visninger:
484
Åbenthus i kbh Husk at der er åbenthus hos Enghave imorgen (lørdag) Tror at det er mellem 10,00 og 17,00 Bo
Træf og arrangementer
Oprettet:
23. apr 2004
Visninger:
362

Annonce