870 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hk tab Fra motor til hjul Hk tab Fra motor til hjul

Hej er der nogle der har forstand på hvormeget det er normalt en Mc taber fra motoren og ud på gummiet, det er fordi jeg fik min rullet i fredags, og det var et lidt uventet resultat da den faktisk "kun" havde 83Hk på dækket, Jeg syntes umiddetbart et tab på 27Hk er lige i overkanten da den jo gerne skulle have 110Hk på motoren standart..Så hvis der er andre der har erfarringer med det tab der er der vil jeg gerne høre hvormeget i har der..
Mvh. Henrik T.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gravearbejde rende der er 15 cm bred og 30m lang 40cm dyb. 3.000 kr.
  • Tapere væg samt tilbud på maling af hele stuen 1.000 kr.
  • Beskæring / klipning af hæk kirsebær laurbær 3.800 kr.
  • Ukrudt og flyt jord og ny græs 5.000 kr.
  • Udskiftning af wc 8.500 kr.
  • Diverse indflytningsopgaver 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hk tab Fra motor til hjul
  • #3   10. okt 2004 Hejsa Henrik! - Har et hængeparti mht mit nr-pladevippeudstyr, - det er gået lidt i stå (mangler kontakt+lidt andre småting)... og har købt ny mc... Men min gamle cbr600 F2'er havde lige knap 93 på gummiet sidst den blev målt. Det er med komplet shark udstødning og kn-filter. - Vil umiddelbart mene at din cbr skal dyses op... der må være flere kræfter gemt i den. Der kan jo også være forskel fra rullefelt til rullefelt. www.probike.dk der fik jeg målt min... ham Bent kan nok hjælpe dig.
    mvh Klaus

• #4   11. okt 2004 Klaus - hvad tager Bent Probike for en rulning, og evt. justering ?

• #5   11. okt 2004 Til Klaus T: Bent tager 450,- for en tur på rullefelt.

Søren

• #6   11. okt 2004 Hej Og tak for de mange svar, der kom jetkit på da jeg fik den rullet, og det gav en 6Hk så er vi jo på en 89Hk med det, stadigt for lidt vil jeg mene, Batteriet tror jeg ikke fejler noget,da den ikke har problemer med at holde strøm eller noget, og cyklen har kun kørt ca 11000 og der er scootoiler på så kæden skulle da også være ok, der er nemlig ikke noget at se elller mærke der,, Men hvad har i andre af effekt tab fra motor til dæk?

Mvh. Henrik T.

• #7   11. okt 2004 Jeg har hørt 10% tab. Men det hænger stadig ikke sammen med dit tab... Som de andre siger må der være et eller andet galt.

Hygge

• #8   11. okt 2004 jeg havde engang en f4 årg.99, som jeg fik ny slipon på,og fik dyset ind ved, rydbjergs mc. og den havde så vidt jeg husker 98 hk. på hjulet. så det der lyder af lidt. men som der allerede er sagt er der stor forskel på felter.

• #9   14. okt 2004 Hej Henning..
    Jeg har fået cyklen testet ved Motorgården i svenstrup (Aalborg).. Men jeg var ude og snakke med ham igår, og mærkeligt som det lyder siger han at der ikke var noget galt, sådan lå alle dem af den slags på deres felt. Men Sagde også at på et andet dyno felt kunne den sagtens vise 10Hk mere.. Så jeg ved da ikke helt hvad jeg skal tro for Hk er vel Hk.. Og foresten Henning kan det passe man ikke kan se på sådan en måling hvor mange Hk der er på motoren? det kan man nemlig når man ruller en bil. Men det kan du vel svare mig på:-)

Mvh. Henrik T.

• #10   15. okt 2004 Hej Henning

Jeg takker mange gange, du har virkeligt været til stor hjælp. Godt at kan få råd af en der ved noget om hvad han snakker om.. Så Mange tak herfra..
    Mvh. Henrik T.

Kommentér på:
Hk tab Fra motor til hjul

Annonce