1.327 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Pgo 110ccm Pgo 110ccm

Hej er blevet ejer af sådan en fin maskine men vil gerne ha en ny knæk udstødning på da den gamle snart ik kan mere, men mit spørgsmål er om jeg kan købe en til alm trex ? self. en stor tun knæk som yasuni c16 eller en nardo eller lign?

Man kan nemlig ik få noget til en 110'er

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pgo 110ccm
  • #2   6. nov 2010 jeg havde nardo på min gamle 110 trex. spilled ganske fint.

• #3   6. nov 2010 Burde den godt kunne laves til. Men hvor godt det bliver ved jeg ikke smiley

Den jeg har på min sr125, er satme meget større end yasuni c30.

• #5   6. nov 2010 Hmm jeg har en gianelli silencers på nu og den kører os fint smiley men vil rigtig gerne ha en evt. nardo.

F1nduz : passede den nardo lige over fra en trex 50ccm? og havde du skiftet andet ?

• #6   22. maj 2013 Liver lige op i denne tråd, da jeg også har en halv træt udstødning og en ny orig koster 2000 og ruster hurtigt. Så kunne man jo ligeså godt udnytte muligheden. Hvad gør man ved den slange som går fra den orig udstødning, blokerer den? Er der nogen der har erfaring med en større karburator?

• #7   22. maj 2013 ja den kan du roligt blokere, kender en del dar har haft fine erfarringer med 21-28mm karburatore.

nu kan jeg ikke huske om studsen er den samme som på 50cc Motoren.
    men hvis den er så havde jeg (hvis det var mig) taget en R-Setup 28mm Studs, og så en Stage6 21mm PWK Karburator.

nu husker jeg ik lige størrelsen på den originale karburator, men der findes også mindre / nemmere alternativer af karburatore. fz en Dellorto PHBG 21mm (der kan original Luftfiltret med lidt små tilpasning monteres)

• #8   23. maj 2013 Hva med udstødning. Var der noget effekt eller fart at hente i den nardo knæk potte og kan du huske hvilke ruller du havde i? Der er noget med at flancen på forrøret skal drejes ikke? Mener at have læst at den standard karburator er 17,5mm og potter på 50&110 er ens af opbygning, forskellen er forrøret

• #9   23. maj 2013 jeg kan ikke huske trimningen (Ruller, Fjedre)
    men den kom til at gå ganske fint med nardo (og lidt sjovere end std)

skal nok passe std karb er deromkring, men en 21mm ville den sagtens kunne klare, så sluger den heller ik tanken i tomgang.

Kommentér på:
Pgo 110ccm

Annonce