Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste rullefelt optimering i DK?
  • #1   13. jul 2015 Ove ved Ringsted motor, eller FV motor der ikke er så langt væk fra dig.

• #2   13. jul 2015 Har hørt fra rigtige mange steder at fv motor er kanon dygtig

• #3   13. jul 2015 Hej

Hvis du bor i Jylland så vælg Fv motor og hvis Sjælland Mr Dyno i Haslev.

Begge er top prof konger på deres områder.

Har selv fået min R1 model 05 kørt ind hos Finn (FV) og alle små hak hak i byen er væk og den kører stadigvæk som en drøm på 9 år og 55.000 km smiley

Lidt over 2 timer og 28 runs skulle der til før han var tilfreds smiley

Kørt ind for hver 500 rpm og godt nok de bedste 2500 kr jeg nogensinde har brugt på biken smiley

Ring ASAP da vente tiden mange gange er 7 dage.

• Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 102
    #4   13. jul 2015 Kan anbefale Fv Motor,. har fået min RSV4R som er monteret med Austin slip-on og BAZZAZ Z-FI TC FI-QS-TC kørt ind hos ham og det fungerer bare :-).

• #5   13. jul 2015 Kan også kun give en varm anbefaling til Mr. dyno (Ove) som samarbejder med YSR (Yamaha store ringsted) super flink gut der virkelig går i detaljer og så laver han næsten r6´ere dagligt smiley har også kun hørt godt om FV men har aldrig selv handlet der smiley

• #7   13. jul 2015 #6 Han har med garanti ikke tid, til at kommer til Dk og slet ikke for for at lave gadecykler.

• #8   13. jul 2015 racing4fun.es - utroligt hvis man kan drive business, og samtidigt skrive sådan en besked når man lige er blevet anbefalet.

Tak til jer andre! Jeg har fået anbefalet FV motor før, men desværre haft en dårlig oplevelse med Finn selv. Måske man skulle give ham en ny chance smiley

• #9   13. jul 2015 Problemet er jeg arbejder for et firma i Spanien, hvor jeg står for udviklings afdeling for rullefelte. Både software og hardware, samt uddannelse af vores kunder. Så 99% af min tid er i Spanien, og ikke i Danmark.

Jeg har dog en kunde i dk, som jeg skal op og oplære. Evn kan du være en del af det projekt. Men dato'en er fastsat endnu.

Eller står vores udviklings rullefelt i min indkørsel i Spanien. Hvis du skulle forvilde dig syd på. smiley Her kan jeg helt sikker finde tid, til den slags.

• #10   13. jul 2015 "Problemet" er at du ikke læste linien beliggenhed er ligegyldig til at starte med. Men ellers tak for tilbuddet. Jeg finder nok en erstatning der er lige så god...

• #11   13. jul 2015 ja hvis du vælger at køre her ned, så er det også til 1/2 pris + en STOR bøf smiley

• #12   14. jul 2015 Arg rolig nu Troels. Du ligger vidst ord i munden på ham, og læste den besked med et forud indtaget negativ holdning. Og den sidste besked med - jeg rulle da bare til spainen, for beliggenhed er da lige meget er da vidst lige i overkanten er det ik

• #13   14. jul 2015 Har snakket med en del der køre race og alle siger Odense

• #14   14. jul 2015 * Fenris * - jeg forstår ikke din kommentar; vil du blot starte en sideløbende debat om hvorvidt det var en dårlig kommentar eller svar fra mig? Uanset hvad, så synes jeg det var et meget flabet svar fra racing4fun.es, og jeg havde hellere været det foruden.

Jeg ønsker den bedste optimering af min R6, og om jeg selv skal fragte cyklen til fx Odense eller KBH fra Djursland, eller betale for fragt af MC til Spanien tur/retur er underordnet når kun det bedste er godt nok smiley

Jeg er også villig til et smut til Tyskland eller omkringliggende lande.. Jeg kører meget på min cykel og har købt den fra ny af, så går ikke på kompromis!

Jeg spørger hvor i kan anbefale det. Thats it....

• #15   14. jul 2015 Xtern - når du skriver Odense mener du så MP?

• #17   14. jul 2015 meget flabet svar at sige jeg ikke gider kommer til dk eller jeg ikke har tid ??

Jeg ved da ikke lige, hvad der er flabet i det.

• #18   14. jul 2015 Racing4fun.es - du nævner dig selv i 3. person og skriver netop selv lige at du ikke "gider". Du skal nok blive fri smiley

johan p - jeg har selv fået anbefalet Kim Philip før, men jeg kan ikke lige finde ud af hvor manden arbejder? Han har vidst lavet mange banecykler.. Eller det har jeg hørt...

• #19   14. jul 2015 Mp skal du ikke tage så er det klogere at tage Karsten Midtfyns MC

• #20   15. jul 2015 Carsten Midtfyn MC mener jeg smiley er anbefalet af racer der køre i udlandet så der vil jeg tage hen når min skal have tur smiley

• #21   17. jul 2015 Vil helt klart anbefale FV da han har styr på det.

• #22   17. jul 2015 Troels fra Bikx i Næstved er også rigtig dygtig.

Kommentér på:
Bedste rullefelt optimering i DK?

Annonce