3.225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Healtech Quickshift Healtech Quickshift

Hej,

Planen er at smide quickshift på min gsxr, og har ledt nyttet tyndt og ledt efter anbefalinger herinde. og det svinger ret meget, en af dem som ikke er blevet nævnt mere et få gange, er systemet fra Healtech, hvor du man selv med sin iphone kan justere Cut tider osv, ydermere så koster sådan et kit blot 2400.-dkr så det er noget af det billigste jeg har fundet ligeså, er der noget for / imod dette system? religiøse holdninger frabedes, ren og skær funktionalitet og erfarings mæssigt smiley

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Healtech Quickshift
  • #2   9. feb 2018 Super godt svar,

Havde du problemer med at indstille cut tiden til de forskellige gear? eller justere man samme cut på alle gear?

jeg har også lige siddet og kigget monterings vejledning igennem og det ser jo utrolig overskueligt ud, havde frygtet det var værre.

Jeg kan godt følge dig i at det kan være lidt for sjovt smiley men som du selv siger, så benytter man det jo nærmest kun når det skal gå rigtig stærkt.

Har du selv bare programmeret til at det skal du ved over 7000 rpm?
    uanset omdrejninger, kan du vel altid bare trække koblingen, så går systemet vel ikke indgreb og cutter? eller hvordan smiley

• #4   9. feb 2018 Tak for en super fin forklaring smiley

Jeg må investere i sådan en boks, og så lege lidt med den. Det lyder ihvertfald til at være en ordenlig løsning, om jeg så kan finde ud af indstillingen må tiden vise, indstillede du på vej eller felt? Tænker hvordan ved du, hvordan du har ramt korrekt cut tid?

• #6   9. feb 2018 Havde en på min gamle Hornet.. Det fungerede rigtig godt i høje omdrejninger..!

Har købt en til min GSR også - endnu ikke monteret..!

På Hondaen indstillede jeg den på gaden.. Tænker jeg vil have GSR’en indstillet på felt så jeg er 100% sikker på at alt spiller..!

• #7   9. feb 2018 Hvis du endeligt VIL have gs på en gade cykel. Så køb translogic... personligt havde jeg sparet alle udgifterne til den slags (inkl rizomagøgl,miniblink og fælgbånd smiley ) og spare sammen til den næste cykel smiley

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #8   9. feb 2018 Har den på min gixxer, virker fint

• Anders  E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 14
    #10   10. feb 2018 Monterede det selv på min fz6. Nem at montere, og sæt op.
    Men som tidligere nævnt, man kan ikke lade vær at lege hele tiden smiley go, go, go

• #11   10. feb 2018 #9 Du kan godt få systemer med autoblipper - nedgearing uden kobling.. I hvert fald til mc med indsprøjtning.

• #12   10. feb 2018 Quick shift op og ned kræver Ride by wire.

• #13   10. feb 2018 Ja du har ret Brian..vigtig detalje!

• #14   10. feb 2018 Det virker super. og utrolig nemt at montere selv hvis man kan en lille smule selv. købte det til min sidste år og har virket perfekt siden. jeg har den på auto indstilling. men som de andre skriver man kan ikke lade hver med at lege = høje omdr og fart det lyder pisse fedt

• #15   13. feb 2018 Min virkede fint ved alle omdrejninger , men kræver samme skift uanset omdrejninger ... det glemmer de fleste og ukorrekt justering kan resultere i gearkasse død ... kørte iøvrigt hurtigste gade klasse tid på 201meter

• #16   13. feb 2018 Findes der et udgangspunkt mht hvor længe den skal slukke? 0.8 ms eller sådan noget ?

• #17   13. feb 2018 Tror 0,6 er standard i programmet

• Anders  E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2012

#18   14. feb 2018 Altså ved højere omdrejning, kan cut-off tiden godt være kortere, end ved lave omdrejninger. Mindes også standard indstillingen er sådan smiley
    Kan også ses sidst, i healtech's egen video.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=151&v=WW8XRRU4Z0c

• #19   14. feb 2018 Argh fedt. Den havde jeg misset, så man sætter kun generelt omdrejninger, ikke pr gear. Så det jo noget mere overskueligt smiley jeg må få bestilt end og få den monteret, så jeg klar til foråret. Fed hjælp ???? Tak

• Anders  E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2012

#20   14. feb 2018 Nemlig ikke pr. Gear, og cut tiden kan man sætte ens gennem alle omdrejninger, forskel på lav eller høj omdrejning, eller bare benytte standard indstilling. smiley god fornøjelse

• #21   23. feb 2018 jeg fik den monteret på en Yamaha XJR 1300 med kaburatore, på den fungerede det ikke godt. Demonterede det meget hurtigt igen, da jeg var bange for at gearkassen tog skade. Tror det var fordi at den havde en meget lang vandring i gearkassen.

Kommentér på:
Healtech Quickshift

Annonce