{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Hvorfor KTM {{forumTopicSubject}}

Ja, det er for mit vedkommende sådan lidt som en sygedom... når man først ejer et mærke som man syntes om hænger man sig i det.KTM er lidt speciel fordi de kun arbejder med at udvikle fun bikes, og gør det fantatisk godt. ud over det er de utroligt gode til at holde deres BRAND op too date.
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har den ide? fortæl mig hvorfor i hænger på en cykel som KTM?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor KTM
  • #1   15. feb 2007 Jeg deler dine holdninger Rasmus!

    Netop det med at de kun laver fun-bikes og at de ligger så meget vægt på brand....Jeg mener, prøv og se de brouchere de laver, det siger en del!!

    Et andet aspekt der spiller ind må være at det stadig er forholdsvis "eksklusivt" Forstå mig ret, men det kan IKKE sammenlignes med en gennemsnits Suzuki eller Kawasaki cykel!

    Og sidst men ikke mindst, at de er forholdsvis sjældne. Der er ihvertfald ikke lige så mange KTM'er som der er Suzuki SV'ere ; )



  • #2   15. feb 2007 jeg giver dig ret i alle, synspunkter og selv om KTM måske bliver lige så stor som suzuki, vil de stadig stå for noget bedre og sjover hvis de holder ved deres fremstilling og holdninger til deres cykler.

  • #3   15. feb 2007 det vil jeg godt give dig elvist ret i.
    Jeg syntes dog at en adventura, stadig skiller sig ud fra den store mængde af maskiner og da er en Funbike, forstå mig ret.


  • #4   17. feb 2007 jeg er med på hvad du mener smiley

  • #5   18. feb 2007 Jeg har et par bud i vilkårlig rækkefølge.

    1. De anvender nogen fede materialer og komponenter til deres maskiner.
    2. Deres motorer opleves sprøde i forhold til andre 1-cyl. maskiner. (Her tænker jeg på b.la. på Yamahas XT og Hondas XR)
    3. De har et fedt design.
    4. Det er en cykel der bliver lagt mærke til. Bl.a. ved den næsten obligatoriske orange farve på alle deres maskiner/modeller
    5. Alt i alt man får en maskiner som der ikke er ret mange andre der har, dvs. man skiller sig ud fra resten af segmentet.

    Ordet fun-bike er måske et individuelt spørgsmål. For mig er det en fun-bike, da den har en motor og en vægt der gør at den er sjov i terræn, stranden, byen og på små krogede landeveje. + baghjulskørsel
    Men skal man bruge den til motorvej eller over længere strækninger, så er der sgu ikke meget FUN over den.

    Men for mig er den udelukkende et stykke legetøj... :o)


  • #6   20. feb 2007 Nu var det også kun et par bud på; Hvorfor KTM? :o)
    Så alt med et gran salt....

    For lige at vende tilbage til punkt nr. 2.
    - det er skam ikke for at fornærme nogen. Jeg ved godt at man på Tenere og DORMCK har haft endeløse diskussioner vedr. Yamaha Vs. KTM.

    Som du ved, har jeg selv haft en XT´er som jeg var vældig glad for. Den blev bare hurtig for kedelig. Til trods for at den "sikkert" er mere stabil, nemmere at lave osv. end f.eks. KTM EGS

    Jeg prøvede en TT årgang 2000 sidste år til et enduro løb. For mig minder den meget i motoren som en XT´er, dvs. den opleves ikke mere omdrejningsvillig eller med mere moment. Vægten derimod er lidt lavere, men for at sige det som det er, så sad jeg af helvede til på den. Jeg vil til hver en tid beholde min KTM EGS hvis valget stod i mellem disse to. (Syntes tiden er løbet fra TT)

    Jeg har også prøvet en Yamaha WR 450. Det var til gengæld noget helt andet. :o) (Hvis vi skal sammenligne EXC og WR.!!)
    De kan klart anbefales som enduro jern.

    havde jeg pengene.... så købte jeg dem alle... haha

    Morten

    P.S. Husaberg.. Hmmm, dem troede jeg du havde prøvet?? ;o)



  • #7   21. feb 2007 Ja hvorfor, for mit vedkommende er der mange gode grunde: Bla. fordi ingen af de gamle japanere som ligger i samme prisklasse når dem til sokkeholderne hva angår effekt og generel kvalitet på stel, bremser og affjedrings komponenter. Derudover er der jo også den enorme fordel på reservedels priserne! Når man kan købe en bagskærm ny og original til sølle 197 danske bananer, jamen så gider man da ikke køre japser hvor det først tager et halvt år finde delene, og når så endelig de er fundet skal man tage et lån i huset for at betale!

    KTM RULES!! smiley


  • #8   19. apr 2007 har min første KTM som jeg købte af henrik og det kan ikke beskrives hvor fed sådan en er og køre på

    geniale køre egenskaber

    styrer præcist og kontant og man ved altid hvor du har den

    det fedeste optræk

    men giver henrik ret i at der ikke er så meget kørekomfort
    og efter 25km kan man godt mærke hvor bollerne sidder henne på en

    Men det er det tætteste en gadecykel kommer på en crosser r:)


Kommentér på:
Hvorfor KTM

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce