{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mistanke om benzin i olien??
  • #1   20. jul 2014 og lige en ting mere hvor finder jeg en pålidelig smøretabel til mc ?

  • #2   20. jul 2014 din er med vacuum hane.. Så du kan egentlig bare hive benzin slangen af hanen og så observere om der drypper noget ud ligeså stille... Hanen skal være 100% lukket når motoren er stoppet.... evt lad den stå natten over med et stykke papir pakket rundt om den så kan du se næste morgen om det er gennemvædet. hvis det er kan man få et rep sæt til hanen... ud over det så kan du roligt hive karbonaderne af og rense dem alle 4, det sker der ikke noget ved, evt skifte nåle nu du har dem afmonteret, så du da sikker på det holde tæt.

  • #4   20. jul 2014 Det er fordi jeg kunne se i olieglasset at standen var gået over maks, og cyklen begyndte at køre dårligt, derefter tappede jeg olien af og ganske rigtig var der nu over 4 liter på maskinen som kun skal have 3,5 l olie totalt.

    men tror oversagen er fordi at min benzin hane har stået på PRIM natten over og det dermed er sivet benzin ned i olien via forbrændingskammeret?

    havde tænkt med at bruge denne olie
    Castrol POWER1 4T 10W/40 - 4 liter.


  • #5   20. jul 2014 billede fra google

    profilbillede
  • #6   20. jul 2014 Ja hvis den har stået på PRI så har der været frit flow hele natten igennem, så det ikke usandsynligt der kan være smuttet noget igennem....

  • #8   20. jul 2014 har tjekket olien og den skulle være ok, mht svømmenålene skal de bare renses eller vil du mene de står til udskiftning??


  • #9   20. jul 2014 skift dem.... det kan du lige så godt når du har det skilt ad og så dyre er de altså heller ikke


  • #10   20. jul 2014 nej nej, heller ikke sådan ment jeg er ny i motorcykel verden så prøver at suge til mig, tusind tak for hjælpen,
    jeg tjekker hanen om den er tæt ved ON i slukket tilstand, renser og skifter nålene i karburatorene og laver olieskift med nyt filter.



  • #11   20. jul 2014 Hehe det var nu ment som at du skulle skifte dem, at rense dem er mange gange bare at udsætte problemet... men kig det an når du får dem åbnet.... hvis de er fyldt med slam, så ved du jo hvad problemet har været smiley og så kan en rensning godt være nok.... kører du med brændstof filter???

  • #12   20. jul 2014 Helt i orden, smiley ja det gør jeg og det bliver også lige skiftet når jeg har det af


Kommentér på:
mistanke om benzin i olien??

Annonce