393 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
yamaha TDR kaburator yamaha TDR kaburator
hej drenge
på en yamaha tdr kaburator sidder der 2 slanger som går hen til topstykket er der nogen af jer som ved hvorfor og hvad de skulle gøre????
opdagede idag når jeg skulle rense min kaburator at de var stobbet til af ir heheh
den indsugning forstærker som sidder på studsen ved i om den hjælper, kan bare huske dengang man lå og rode med scooterer satte jeg sådan en på, men syntes ikke den havde nogen effekt dengang, ville nemlig pille den af og lukke hullet til fordi jeg tror den er utæt håber i kan hjælpe, men på forhånd tak
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 22 Emner: 101 Svar: 326
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.476
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 22 Emner: 101 Svar: 326
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.303
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Med andre ord, jeg ville beholde den som Yamaha havde udtænkt!
Uanset hvad, har deres motoringeniører utvivlsomt mere know-how end du ville opnå fra samtlig svarere her på sitet!
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 960
Boostbottle´en skulle give en forbedret gasrespons, ved on/off kørsel med gashåndtaget. Hvilket man gør en del i cross/offroad, og motoren er taget direkte fra DT125R.
Når du åbner gassen fra 0->100% hurtigt, falder lufthastigheden gennem kaburatoren, og så er teorien at man har lidt "reserve blanding" i boostbottle´en. Således at man udngår et dødt hul, indtil luftgennemstrømningen i kaburatoren stiger igen.
Nå det blev lidt teknisk.
Hvis du er interesseret har jeg lidt info liggende om TDR125 3sh, haynes, yamaha reservedelskatalog, servicebog mm i digital format.
Jeg har også en helt ny original yamaha bremseskive til foran liggende, hvis du vil gøre en hurtigt handel, kan du få den til nytårspris
yamaha TDR kaburator