{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Held beklædning
  • #1   20. jan 2009 Både min far og jeg kører med det.. pt kører jeg hver dag, med held bukser og jakke, og kun trøje og tynde bukser under. og fryser aldrig på kroppen.. Kan kun sige gode ting om det..
    Bl.a. kørte min far til tyskland med nogle venner, hvor han var den eneste der overhoved ikke var våd efter en heftig regnbyge, og mange af de andre havde dyre tøj på.

• #2   20. jan 2009 Jeg er glad for mit Held tøj.
    Jeg vil dog ikke kalde det vandtæt. Ryger man ind i en ordentlig regnbyge, så kommer vandet igennem i armhulerne og hvor remmene sidder når man har taske på efter ca 30 min.

• #3   20. jan 2009 Skal siges at jeg også har set mange tests hvor Held ligger i top..

• #4   20. jan 2009 Et eksempel:
    (link fjernet)

• #5   20. jan 2009 Hej igen.
    Jamen tak for det. Det lyder jo som om tøjet er udmærket. Prøvede forleden en Dainese jakke som alene kostede 3600 og har idag haft et helt sæt på til 2600. Det er da en forskel synes jeg.
    Har også haft en Shoei Raid ll på hovedet i dag til en tusse. Det synes jeg også er ret billigt. Jeg kan se den i farvet koster små 3000, så tænker at der ikke er noget forgjort ved, at købe en sådan.

• #6   20. jan 2009 Jeg ved at kvaliteten på deres sygninger i læderdragterne kan være svingene/dårlige. Om det er sådan i deres Textil ved jeg ikke!

• #7   20. jan 2009 Mit læder fra Held er fremragende.. Jeg kan intet dårligt sige om kvaliteten.. Dog er intet læder vandtæt, uden en speciel membran smiley

Det kan du roligt anskaffe dig, fremfor noget MC Messe outfit..

• #8   20. jan 2009 pas nu på med at købe for billigt det dit liv du leger med

men kan også kun sige god for held ikjke helt vandtæt mensom de andre siger er det en nem løsning smiley

• #9   21. jan 2009 kander nogle stykker som har det og de er entlig rimelig tilfreds men den ene sæt er meget åben i halsen Træls det trækker og konen mangler overlæg ved lynlås så der kan komme lidt vand ind men ellers er de godt tilfreds med det

Jeg kikkede også på det men købte ruka i stedet og hvis jeg skal have det skiftet så er det kuka 220 % sikker her ikke fortrudt det så meget som 1 milli Sec. efter 1½ time i styrtende regn var jeg stadig 100% Tør så er der stor glæde ved at køre Mc .

• #10   21. jan 2009 Jeg købte ruka Bukse og jakke som kan lynes sammen 5000 Kr.- Pga det var model 2007 Og hvad betyder det

• #11   21. jan 2009 Held textil tøj er rigtigt godt,har selv et todelt sæt,selv i styrtregn holder man sig tør(indvendig) og man kan kører med tshirt lang tid inde i efteråret.
    Jeg tog en glidetur for nogle år siden,og det eneste der skete var en såret stolthed smiley man kunne intet se på tøjet.

• #12   21. jan 2009 Havde Held-tøj på ved et uheld for ca. 1 år siden. Det klarede turen hen over asfalten uden at blive slidt igennem. Dog hjælper det ikke noget når man bliver banket ind i en bil af sin egen cykel.. men det er der vist ikke meget der gør.. Kører stadig i Held-tøj, dog med et rygskjold nu.

• #13   21. jan 2009 Hejsa.
    Tak til de sidste som også har svaret.

Kommentér på:
Held beklædning

Annonce