529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

rulning og PcIII? rulning og PcIII?

Ja overvejer at få min rullet og få en PcII på og få lavet nogle custom maos. Skrev til fv motor, og fik et tilbud på 5000 for det hele. Er det dyrt eller billigt?
Og vil det have nogen mærkbare effekt på min R6. Har kun slip-on udstødning på.
Finn, ved fv motor, sagde at det nemt kunne mærkes. Noget han bare siger, eller er det rigtigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rulning og PcIII?
  • #1   25. mar 2009 Du kan roligt tage ud til Finn han er alle pengene værd

• #2   25. mar 2009 Det er typisk bund og mellemområde du får noget ud af det - mend er kan man også tit hente en del. Også "bare" ved en slip-on. Men husk filter......
    Nu har jeg fået det gjordt ved 3 cykler - og det virker rigtig godt. nogle får bare mere ud af det en andre. Og 5000 kilo er ikke dyrt.
    Du skulle måske overveje et tæningsmondul og en quick shifter -. hvis du er i gang med at lege.

• #3   25. mar 2009 Han sagde faktisk at det filter ikke vile gøre noget på min, da det var er på er rigtig godt.
    Fenris - ja har jeg osse overvejet, men det render op smiley

• #5   25. mar 2009 Er det ikke noget med at katén sidder i potten på den cykel, hvis den gør og du har sat en andet potte på er det bare med at få en pc og et godt map for så har du ændret flowet og det kan ende i skærebrænder-effekt, altså brændte stempler og ventiler

• #6   25. mar 2009 Fenris (Hobro)
    Vil nok mene 5000 Kilo = 5000000 er rigtig mange penge, men 5000 kr er ik slemt smiley

Niels

• #7   25. mar 2009 Jeg skal selv ud til Finn på fredag og ha' rullet den jeg til daglig har imellem benene og jeg glæder mig som et pattebarn.

HUSK at fylde tanken op.

Kommentér på:
rulning og PcIII?

Annonce