1.370 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Mezler ME-Z4 Mezler ME-Z4

disse sidder på den netop ny indkøbte viffer , men er metzler ikke noget Skrammel ?
bør jeg skifte dem ud med noget andet eller skal jeg bare vente til de er slidt ned eller er Metzler OK
kender ikke så meget til dette dæk mærke
har altid kørt med pirelli eller Brigdestone før hen ....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mezler ME-Z4
  • #1   12. apr 2009 det er et ganske udmærket dæk,mindst lige så gode som dem du selv nævner

• #2   12. apr 2009 Du ku jo også køre lidt med dem......

Så kan du jo danne din egen mening....

• #3   12. apr 2009 Metzeler har længe udmærket sig ved at lave MC-dæk af høj kvalitet. (Har aldrig selv haft den opfattelse at Metzeler skulle være noget skrammel .... ;-). )

Men de senere år er de også begyndt at lave bil-dæk - og de skulle efter sigende være "mindre gode" sammenlignet med konkurrenterne ...

• #4   12. apr 2009 ok jammen det lyder da ok , havde da tænkt af prøve det af har bare hørt fra flere at Metzler var noget skrammel / discount dæk , men nu prøver jeg det af .
    med mindre der findes test hvor de er foruroligende dårlige smiley

• #6   12. apr 2009 Nu er det jo sådan med dæk at du kan få gode og mindregode dæk fra alle mærker!
    Det er et spørgsmål om at købe det rigtige til den kørsel man kører. Jeg har intet problem med mine sports dæk fra Metzeler. Jeg har faktisk metzler på begge mine gadecykler.

Det er et spørgsmål om at kende sin kørerstil og finde et dæk der passer til.

Og at du har hørt at andre siger Metzler er noget skrammel kan man ikke bruge til så meget. Der findes også folk der mener at Michelin, Pirelli, Dunlop, Brigdstone osv er noget skrammel. Sådan er det dæk er og bliver en religion.

Jeg vil væde med at du kan få knæet i jorden med de dæk hvis det er det du vil! smiley

• #7   12. apr 2009 P.S. har de samme dæk på min for tiden da jeg havde nogle gamle stående fra en anden Kawa. Selv om at de er flere år gamle og kantede kan man stadig godt komme ud til kanten uden at de virker ustabile.

Kør nogle turer og se hvordan de er. Inden du har vennet dig til din nye honda er du nok også godt nok tilfreds med dækkene.

• #8   12. apr 2009 hej
    Du kan roligt beholde de dæk på.. har selv slidt 2 sæt op af lige præcis de z4 dæk.. De er skam fine nok til alm kørsel og let ræs.

• #9   12. apr 2009 Er også rigtig glad for mine Metzler

Mvh. Tubs

• #10   13. apr 2009 Jep, der sidder endda et på min bagfælg lige på (Kawa ZX-9R) og det du'r til +130 hk og frisk svingkørsel.

• #11   13. apr 2009 Har sværget til Metzeler i ca. 5 år, men så prøvede jeg Dunlop på bane, og det må jeg sige, det ER banedækket for mig..

Men ville dog nok fortsat sætte Metzeler på til gaden.

• #12   13. apr 2009 Til almindelig gadekørsel hvor der ikke køres på grænsen, vil de fleste af os ikke kunne mærke forskel på de forskellige kvalitetsmærker. Det er kun når vi presser dem det kan mærkes. Og det er sjældent grebet der er forskel på, men ofter hurtigheden ved retningsskift og stabilitet. Dog kan der på våd vej være stor forskel, men der mindes jeg nu at metzler er et af de bedre til det

• #13   13. apr 2009 Jeg bruger kun Metzeler netop på grund af de gode egenskaber på våd vej. Jeg kommer aldrig til grænsen på tør vej og så er det rart med bedre greb, når himlen åbner sig.
    Jeg har kørt med Tourance og Z6 på min V-Strom og har M1 på min F800.

Kommentér på:
Mezler ME-Z4

Annonce