Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS til MC?
  • #1   28. jan 2010 Du skal sikre dig den kan tåle vand (regnvejr) og pas nu på med at kigge for meget på GPS'en når du kører.....har desværre ført til uheld pga uopmærksom kører

• #2   28. jan 2010 Jeg har min bil gps i min tanktaske, det jeg savner når solen er fremme er en øresnegl, så jeg kan høre at jeg skal dreje om 200 meter til højre, for solen kan drille, så man ikke kan se en skid.
    Ellers skal man købe en TIL motorcykel, med montering på styr osv, det er ikke simpelt, og koster lidt.
    T

• #3   28. jan 2010 jeg har en helt alm garmin på min BB. Hvis der er optræk til lift vand bruger jeg en klar frysepose og elastik. Man ken nemt høre lyden :o)
    håber du finder noget
    dan

• #5   28. jan 2010 et alternativ til de noget dyrere mc gps kunne, i mine øjne, sagtens være denne: http://www.thansen.dk/product.asp?c=3440556701&n=2032923618&pn=-1421241898, den er også beregnet til at kunne bruges på cykel, både og lign. så den er lavet til både at kunne klare rystelser samt vand. og hvis man køber cykelholderen inde på garmins hjemmeside burde man sagtens og relativt enkelt kunne lave en god holder til mc.

• #7   28. jan 2010 Jeg har en tom tom rider.

som er lavet til mc og er super glad for den..
    men den koster også lidt mere..

men er pengene værd syntes jeg..

• #8   28. jan 2010 Hej Erik
    Jeg har køre med en almindelig GPS i mange år
    det funktionerer rigtig godt og den fejler stadig ikke noget.

Nu vil jeg lige fortælle dig hvordan jeg har gjort
    det er let nok & meget billig.

Du køber bare et stykke plastik, at den kraftige type
    der hvor man kan få telte repareret,
    syr det så sammen til en lomme med et lynlås forneden.

Jeg har køre i kraftig regn, uden at min almindelig GPS har taget skade af det,
    og det fylder ikke noget, let at have med, hvis man heller vil køre uden i fin vejr
    er det hurtig at sætte på hvis det begynder at regne
    billig,let & smart & det virker.

Man kan også købe en lille taske færdiglavet
    men så skal du til at lave huller til GPS holderen

Ps.
    Jeg har en lille ring i det ene hjørne til en snor eller lille sikkerhedskæde
    hvis GPSén skulle hoppe af holderen, men det er nu aldrig sket

• #9   28. jan 2010 Jeg har en 550 som du kan købe
    Der er lige opdateret kort i den Mc beslag er aldrig brugt

• #10   28. jan 2010 jeg har en tomtom til bilen som er monteret bag kåbeglasset på mc'en også...

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32101

• #11   28. jan 2010 Jeg bruger også den fra bilen, holderen er skiftet med et par strips. Det sker jeg overser en anvisning, men turen bliver aldrig dårligere af en omvej ; )

• leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #12   29. jan 2010 dav jeg kører med min bil gps i tanktasken.
    har skåret et tyk stykke sort skumguæmmi til så den ligger på skrå og dybt nede,så er der ingenproblemer med solen. Da den er udstyret med mp3,bruger jeg det med ørebøffer,så kan du også høre anvisningerne,men det er meget sjældent nødvendigt.

• Ian S
    Ian S Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #13   15. mar 2014 Jeg bruger iphonen som GPS, sætter den fast med et par kraftige post-elastikker. Hvis det er optræk til regn, har jeg den i en vandtæt etui. Det kræver at der er strøm til en lader, men der er et din-el-udtag, hvor jeg har sat et kabel med kombineret din-stik/cigarettænderstik (han) i den ene ende, og en cigaret-hunstik i den anden, hvor jeg har sat en USB-cigaret-lader i. Lyd kommer via Bluetooth ind i hjelmen. Jeg bruger Apples eget kort, men er ikke altid tilfreds med ruten, her er Google bedre. Men jeg kan ikke få Google til at speake ruten.

• #14   15. mar 2014 Iphone med Navigon kort. Biologic vandtæt hardcase med en lille og effektiv holder på styret, 12 v ladestik på mc'en og bluetooth til headset i hjelmen. Det har fungeret perfekt de seneste 3 år. Mener at app. kostede 650 kr for Europakort ( man kan nøjes med at downloade de lande, som man har brug for).

• #15   15. mar 2014 Yep Jeg er rykket videre siden tråd start, Nokia Lumia 920 med Here Gps + Schuberth SRC

Kommentér på:
GPS til MC?

Annonce