662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

MC-Hærværk KBH MC-Hærværk KBH

Hej da jeg skal flytte til KBH her til sommer, ved ikke hvor præcist det bliver endnu tænkte jeg hvad der sker hvis man ikke har en garage til sin mc?

Jeg har hørt fra mange at ens mc bliver væltet, sparket eller ridset og derfor skulle jeg sørge at have et sted hvor jeg kunne opbevare den.

Hvad har i at sige til det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-Hærværk KBH
  • #1   23. mar 2006 Jeg regner med at stuedere i KBH og dvs jeg kommer til at bå på en KOLLEGIE værelse.

Derfor tror jeg næppe der medfølger en garage, men måske er der et fælles cykelskur?

Nå men jeg tænkte bare hvad nu hvis jeg står uden garage eller noget? Skal skal den bare dækkes til med mc-garage, lås osv..

Men hvad med når man holder oppe i byen? Sker der at der er fjolser som laver hærværk?

• #2   23. mar 2006 nu når vi snakker om Kbh..

hvor finder man en lejlighed.. maks 10km fra islandsbrygge??

• #3   23. mar 2006 Risikoen for hærværk er der jo altid, men jeg har aldrig haft problemer med at holde på gaden. Hverken i Valby, på Amager eller på Østerbro. Jeg krydser fingre for at der heller ikke sker noget i fremtiden.

• #4   23. mar 2006 "Vinderup": Man holder ørene åbne og skaffer sig nogle kontakter, så skulle der nok være en god mulighed for at finde noget indenfor en overskuelig fremtid. Det kan bare meget vel ske at være dyrt.

• #5   23. mar 2006 MOTO RICO:

Hvis du betaler mig så skal jeg nok lave hundekunstner smiley hehehe...

• #6   23. mar 2006 hva koster en 2 værelse ca på en 50kvm..??+

kommer jo fra jylland, så er overhovedet ikk vant til de priser(-;

• #7   23. mar 2006 SØREN: tjek denne her side: www.findbolig.nu

• #8   23. mar 2006 takker

• #9   23. mar 2006 V.B. Har holdt på gaden i en sæson på Nørrebro, uden så meget som et dæk spark - Åh jo, en hund pissede på den første dag......Troede vel bare det var en ny lygtepæl!

Holdt med et dækken over og skivelås. Så gør den så anonym som muligt.....

Men hærværk kan sgu ske alle steder i landet...

• #10   23. mar 2006 Søren.
    Hvad må en lejlighed koste?

evt. Åboulevard eller Mimersgade var det noget?

• #11   23. mar 2006 Jamen herover hvor vi alle er på bistand sidder vi bare på bænken og drikker, så det værste der kan ske med din bike er at den bliver vælten af en fulderik, eller at der bliver kastet en flaske på den.......

Tror bestemt ikke din MC vil være mere udsat i KBH end som i en hvilken som helst anden større by på tysklands odde.
    Jeg har da godt nok oplevet at min tidligere mc blev stålet. Men det er også sket på den anden side af landet.
    På de fleste kollegier er der et skur hvor den kan blive låst inde, og i dagligdagen når man er et eller andet sted inde i byen er der ingen problemer hvis man har en god lås. Evt kan du få en med alarm...

/
    Jesper

• #12   23. mar 2006 pyyyha, 1.9 for 48 kvm?? godt det ikk er mig ;oD
    men jeg tror nu heller ikk jeg ville turde lade den stå på gaden i kbh, uden at kunne se den... meeeeen nu er jeg jo også fra "vesten"!

• #13   24. mar 2006 hej tro der holder 6-7 stykker ned for mit vindu (sommer) og jeg kigger hele tiden ned til høre hele tiden et eller andet smiley men det er ikke sket noget i nu og holder selfølgelig også opsyn med de andre og ja lige en mcgarage over den og par låse... og hvis der er nogle der vælter dem bliver de sku bundet efter cyklen med et par kæde låsen.... smiley

Kommentér på:
MC-Hærværk KBH

Annonce