1.068 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Skift af benzinfilter på 05' R6 Skift af benzinfilter på 05' R6

Ja, som sagt, nogen der kan forklare mig hvordan man gør det?
Den har kunne starte et par gange, men gik ud. Og kan nu ikke starte. Tror det kan være et stoppet filter??
Evt. tændrør. Og vhordan kommer jeg nemmest til dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af benzinfilter på 05' R6
  • #1   22. mar 2010 luft og benzinfilter så er du rimeligt igang , ... tændrør af med kåbesider og ind den vej - træls cykel at skifte rør på og absolut det rigtige værktøj skal bruges !

• #2   22. mar 2010 Manglede måske lige at skrive at i skulle forklare hvordan jeg skifter benzinfilter smiley
    Tændrør: Kåbenaf i fx. venstre side, og så kan jeg komme til? Ikke noget med luftfilter kasse af osv.?

• #3   22. mar 2010 begge sider , tank af ...

benzin filter - husker ikke hvordan du kommer derned men med garanti ikke særligt nemt

så vidt jeg husker er der ikke plads ovenfra til at tage tændrør ud , men kort forlænger - magnet på et stk tråd eller lignende , havde jeg ikke selv adgang til virkeligt underligt værktøj eller ikke kune lave det , var det ikke muligt

start med at tage tanken af - resten kommer af sig selv

• #4   22. mar 2010 Ku være man bare skulle køre til mekaniker smiley

Benzinfilter: Har lige fået forklaret at man skal have tanken helt af, tømme den, vende den rundt, tage pumpem ud, og så er filteret der. Noget i kan genkende?

• #5   22. mar 2010 der er sikkert et sugefilter , enten i pumpen eller på røret
    men sikkert også et imellem pumpe og grenrør

Kommentér på:
Skift af benzinfilter på 05' R6

Annonce