Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS Laptimer :
  • #1   31. mar 2010 Kommer vel lidt an på dit budget.

• #2   1. apr 2010 Jeg har kørt 2 sæsoner med Athon GPS fra Starlane, den virkede upåklageligt på banen. Eneste ankepunkt er at den til tider var lidt bøvlet/omstændelig at oprette forbindelse til med PC'en efterfølgende.

Den har mange fede features ift. prisen.

Alt i alt er GPS den eneste rigtige vej frem inden for laptimere :o)

• #3   1. apr 2010 Jeg har en AIM My Tach. Den har en særlig "mode" for motorsport og det virker ret imponerende hvad den kan. Omkring 1800 kroner så vidt jeg husker. Jeg skal teste den mere her i den kommende sæson. Jeg har også brugt den et par gange når jeg løber i skoven, så sætter jeg den på løbesport, og lader displayet vise distancen jeg har løbet.

• #4   2. apr 2010 Har også Starlane Athon og specielt dens mulighed for at overføre data til efterbehandling på PC er utrolig lærelig.
    Helt tydeligt hvor man ligger og fedte gasser/bremser, og ja det kan drille at få forbindelse til PC 1. gang

• #5   3. apr 2010 Jeg takker for de mange svar, og tror jeg satser på en Starlane..
    Men hvor skal man så købe billigst muligt?

• #6   4. apr 2010 Google is your friend smiley

• #7   4. apr 2010 Gudy N: Hvis du finder et sted hvor de har den til en god pris, må du endelig smide en privat besked i min retning smiley Jeg er nemlig også lidt på jagt efter en Laptimer/speedometer..

Mvh. Mathias

Kommentér på:
GPS Laptimer :

Annonce