{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidemonteret nummerplade
  • #1   11. maj 2010 Jeg hørte i radio'en idag at lauge jensen cyklen var den eneste i verden, der har type godkendelse til det.
    Men om der findes enkelte eksempler på, at man har fået det godkendt det, ved jeg ikke.


  • #2   11. maj 2010 det korte svar NEJ...og lauge jensens cykel er heller ikke godkendt med det...

    så selv om det absolut bynter på mange cykler er det ikke lovligt


  • #3   11. maj 2010 JO den er godkendt med det.

    Taget fra typegodkendelse E17882:

    "Motorcyklen er EF-typegodkendt med fastmonteret nummerpladeholder på venstre side bagtil på motorcyklen og synlig 30 gr. til siden.
    SKAT har dispenseret fra Rb. § 70 vedr. nummerpladens placering."


  • #4   11. maj 2010 Hmm.. undrer mig lidt at så mange har sidemonteret nummerplade, som de påstår den er synet med, når diverse "POT-JENSER" på deres hvide pølsevogne langer den ene bøde ud efter den anden på det grundlag at det er ulovligt...

    Hvis det er ulovligt.. hvordan hulen kan de så blive synet med det??????

    Mener også jeg har hørt/set noget om, at der er flere der har fået rettens ord for at det var ok...

    Så jeg følger lige lidt med her....


  • #5   11. maj 2010 Claus aka #Mr. Bobber# A
    Er du virkelig så naiv og tro at syn foregår efter reglerne i dag.
    Syn af køretøjer er i dag en ynkelig luderbranche, hvor det i mange tilfælde kun er pengene der tæller, og hvis det giver mere omsætning i butikken, at slække af på nogle af reglerne. Så vælger de useriøse at gøre det.


  • #6   11. maj 2010 Steen P: I Know.. men det er sgu da i grunden utroligt at ordensmagten, lader det ske... For de må sgu da vide det på den ene eller anden måde... Men de skal selvfølgelig også ha kørt nogen kroner i kassen med de julefrokoster der bliver holdt indenfor politiet... smiley

Kommentér på:
Sidemonteret nummerplade

Annonce