{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventil justering på Yams R1 98
  • #1   25. maj 2010 du kan i hvert fald selv tjekke dem, det er meget nemt og der er stor chance for at de ikke skal stilles.... hvis du vil have dem stillet skal du have knasterne af og så begynder det at blive lidt langhåret... altså hvis du aldrig har rodet med knastkæden

• #2   25. maj 2010 har kun pillet ved tandremme på biler, aldrig kæder. men de tjener jo vel samme formål.

kunne bare være dejligt at få dem stillet så det også er helt iorden.
    hvad ville de ca. tage ? 1, 2, 4 timer ? man kunne evt. lige pille skjolde osv af selv.

• #3   25. maj 2010 2-3 timer vil jeg tro? afhængig af hvor meget der skal stilles

• #4   25. maj 2010 det var sku alligevel en del. godt nok har den 20 ventiler, meeen. altså en honda bil af samme årgang med 16 ventiler tager der ikke meget mere end en halv time. men igen, jeg kender kun til biler, og har bare en ide om, at det ikke altid er helt det samme 2 som 4 hjul smiley

jeg må jo bare betale hvad det koster, og bare glæde mig over det så bare står som det skal. må ringe rundt imorgen.

nogen favorit yamaha steder ?

• #5   25. maj 2010 tank, kåbe, karburator, køleslanger, køler og tændspoler skal af. Og topdækslet kan kun lige netop lirkes af, og er et helvede at få på igen. Så der går lidt tid med det. Jeg checkede mine sidste efterår, de stod alle inden for tollerencerne selvom den havde kørt 40.000 km de er sku bygget godt smiley

Kommentér på:
Ventil justering på Yams R1 98

Annonce